۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
قصد مافیای بورس خروج سرمایه های استانی از مازندران است
رئیس شرکت سرمایه گذاری عدالت مازندران:

قصد مافیای بورس خروج سرمایه های استانی از مازندران است

ساری- خزایی، رئیس شرکت سرمایه گذاری عدالت مازندران با بیان اینکه ۶۳ درصد سهامداران روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت را در استان انتخاب کردند، گفت: مافیا قصد خروج سرمایه های استانی را دارند.

محمد خزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دولت در پی فشار برای تصاحب کرسی های استانی و کشوری سهام عدالت هستند تا به نقشه ها و اهدافشان برسند، افزود: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان هر شرکت سرمایه گذاری در استان دارای سرمایه است و این میزان در برخی از استان ها به ۲۰ هزار میلیارد تومان نیز می رسد.

وی ادامه داد: هدف دولتی ها این است که مدیریت شرکت های سرمایه پذیر را در استان ها و کشور به دست گیرند و آنانی که در بازار بورس به سر مردم بلا آوردند، مدیران شرکت های سرمایه پذیر را ناکارآمد می خوانند.

وی گفت: امروز دارایی شرکت های سرمایه گذاری عدالت در کشور به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان می رسد و دولتی ها در تلاش هستند تا به کرسی های هیئت مدیره شرکت های سهام عدالت راه یابند.

خزایی گفت: مافیا در تلاش هستند تا سرمایه های شرکت های سرمایه پذیر را از استان ها خارج و نبض اقتصاد کشور را کند کنند.

رئیس شرکت سرمایه گذاری عدالت مازندران با عنوان اینکه ۳۷ درصد سهامداران گزینه مستقیم سهام را انتخابات کردند، افزود: مابقی به شرکت های سرمایه گذاری در استان مدیریت سهام را واگذار کردند.

وی با بیان اینکه اصرار به برگزاری مجامع غیرقانونی سهام عدالت مایه نگرانی است، گفت: با اینکه قانون سهام عدالت تبدیل به قانون شده است و شورای عالی بورس نباید قانون را زیرپا گذارد و باید جلوی این تخلفات گرفته شود.

کد خبر: ۸۷٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha