۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
ریزش قیمت دوج کوین بعد از صحبت های «ایلان ماسک»| ارز محبوب مدیرعامل تسلا به آسمان می رسد؟

ریزش قیمت دوج کوین بعد از صحبت های «ایلان ماسک»| ارز محبوب مدیرعامل تسلا به آسمان می رسد؟

با وجود اینکه بسیاری گمان می کردند بعد از صحبت های ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در یک برنامه تلویزیونی بهای دوج کوین جهش دوباره ای را تجربه کند، بهای این ارز پر حاشیه امروز ۱۷ درصد افت کرد.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: دوج کوین که در یک ماه گذشته رشد حدود ۸۳۰ درصدی را تجربه کرده بعد از سخنرانی امروز ایلان ماسک روند نزولی به خود گرفت. مدیر عامل تسلا که خود را پدر دوج هم معرفی کرده، امروز در صحبت های خود از سرمایه گذاران بازار رمز ارز خواسته که با احتیاط رفتار کرده و تمام دارایی خود را وارد این بازار نکنند. شاید همین مساله موجب افت ۱۷ درصدی ارز محبوب این روزهای بازار رمز ارزها  در بین سرمایه گذاران شده است.

صعود قیمت دوج تنها در یک ماه
ایلان ماسک در هفته های اخیر بارها در شبکه اجتماعی توئیتر برای دوج کوین تبلیغ کرده و این بعضی کاربران را به این فکر انداخته که یکی از ثروتمندترین کارآفرینان جهان مبلغ و حامی دوج کوین است. دوج که پیش از حمایت های سومین فرد ثروتمند جهان ارزش زیادی نداشته، هم اکنون به قیمت ۰.۵۷۵ دلار فروخته می شود این در حالی است که این ارز تا همین یک ماه پیش حدود ۰.۰۶۱ دلار ارزش داشته است.   

به دنبال صحبت های ایلان ماسک  چند صرافی هم اعلام کردند در معاملات خود از دوج کوین استفاده می کنند. ای تورو، وبال و  گمینی، از جمله این صرافی هاست.

ریزش قیمت دوج کوین بعد از صحبت های «ایلان ماسک»| ارز محبوب مدیرعامل تسلا به آسمان می رسد؟
تغییرات قیمت دوج کوین در ۳ ماه گذشته (قیمت به دلار)

با احتیاط سرمایه گذاری کنید
به گزارش  اسپوتنیک، ایلان ماسک- مدیرعامل گروه خودرویی تسلا و شرکت اسپیس ایکس امروز، یک بار دیگر به دفاع از رمزارزها برخواست و ضمن اشاره به جذابیت این بازار، به سرمایه گذاران توصیه کرد در نهایت احتیاط اقدام به سرمایه گذاری کنند: بگذارید خیلی واضح بگویم، کسی نباید پولی که یک عمر را صرف جمع کردن آن کرده است، در بازار رمزارزها سرمایه گذاری کند.  

ایلان ماسک ارزهای دیجیتالی را دارای پتانسیل کافی برای تبدیل شدن به نسل بعدی پول های روی زمین دانست و افزود: سوال اصلی سرمایه گذاران این است که (ارز در اختیارشان) چند برابر خواهد شد. شاید این اتفاق بیافتد اما تنها یک احتمال است نه یک قطعیت پس عاقلانه نیست که فردی دار و ندار خود را به این بازار بیاورد.  

دوج کوین یک دلار می شود؟ 
دوج کوین را در سال ۲۰۱۳ جکسون پالمر (Jackson Palmer) و بیلی مارکوس (Billy Markus) توسعه دادند؛ اما بنیان‌گذاران آن سال‌ها پیش آن را رها کردند. دوج کوین تا همین اواخر در چنان وضعیت ضعیفی بود که حتی نمی‌توانست زیرساخت‌های بلاک چین خود را تأمین کند و در سال ۲۰۱۴ به بلاک چین ارز دیجیتال قدیمی‌تری به نام لایت کوین (LTC) منتقل شد. البته ناگفته نماند که حمایت افراد  مشهور توانست ورق را برای این ارز دیجیتال برگرداند . به طوری که اگر سال پیش همین موقع Dogecoin خریده بودید سرمایه شما تاکنون ۲۴۰ برابر شده بود!

حالا باید منتظر ماند و دید در ادامه دوج کوین که بسیاری آن را رمرارزی بدون پشتوانه می دانند، چگونه به مسیر خود ادامه می دهد. آیا حمایت های مدیرعامل تسلا می تواند قیمت دوج  را تا آستانه یک دلار هم پیش ببرد.

کد خبر: ۸۷٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha