۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کارخانه فرآوری و بسته بندی محصولات آبزی در زنجان ۹۰درصد پیشرفت دارد
مدیرامور شیلات و آبزیان زنجان:

کارخانه فرآوری و بسته بندی محصولات آبزی در زنجان ۹۰درصد پیشرفت دارد

زنجان-مدیرامور شیلات و آبزیان زنجان، به روند اجرای کار خانه فرآوری و بسته بندی محصولات آبزی در زنجان اشاره کردوگفت:این کارخانه فرآوری درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

منصور حقی راد در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه سالانه بیش از ۱۶ هزار و ۲۷۰ تن انواع آبزیان سرد آبی در استان تولید می شود، گفت: این استان ظرفیت خوبی در حوزه آیزی پروری دارد. 

وی به  روند اجرای کار خانه فرآوری و بسته بندی محصولات آبزی در استان اشاره کرد و یاد آورشد:  این کارخانه فرآوری بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرامور شیلات و آبزیان زنجان،با بیان اینکه این استان رتبه سوم در تولید آبزیان سرد آبی در سطح کشور را دارد، ابراز کرد: در این صنعت بیش از دو هزار و ۳۲۰  نفر در این استان مشغول به فعالیت دارند.

حقی راد افزود: توسعه این صنعت در مورد توجه قرار گرفته  و  تحقق این امر مهم باعث رونق صادرات این صنعت شده است و ما برای ارتقای صادرات آبزی در استان برنامه ریزی لازم را داریم.

وی تصریح کرد:  آبزیان این استان به استان‌های همسایه اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی و شمالی صادر می شود.

مدیرامور شیلات و آبزیان زنجان،ابراز کرد: طی سال آینده برای توسعه اشتغال در بخش آبزی پروری اقدامات خوبی در دست اقدام است. 

کد خبر: ۸٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha