۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
۲۵۰میلیارد تومان برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در زنجان هزینه شد
استاندار زنجان:

۲۵۰میلیارد تومان برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در زنجان هزینه شد

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تاکنون برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان هزینه شده است.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با کیفیت خوبی در حال اجرا بوده و در مدت زمان تعیین شده به متقاضیان واگذار می شود. 

وی اظهار کرد: زنجان در کیفیت ساخت و سازها در طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است. 

استاندار زنجان گفت: طرح های تولید مسکن در استان طی دوره‌های گذشته بدون توجه به مسائل روبنایی اجرا شده و امروز مشکلات زیادی را برای ساکنین ایجاد کرده است. 

حقیقی با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام ملی مسکن به مسائل و اقدامات روبنایی باید بیشتر توجه شود تا افرادی که مسکن به آنها واگذار می‌شود دچار مشکل نشوند، ابراز داشت: اقدامات روبنایی مانند ساخت مسجد، مدرسه و امکانات رفاهی و تفریحی نیز باید به موازات اقدامات زیرساختی مورد توجه قرار گیرد. 

وی گفت: تمام دستگاه‌ها باید مکمل کار یکدیگر باشند تا پروژه اقدام ملی مسکن در زنجان در موعد مقرر به اتمام برسد تا مردم زودتر صاحب مسکن شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان در طرح اقدام ملی مسکن نه تنها از بقیه استان‌ها عقب نیست بلکه از همه استانها جلوتر است، ابراز داشت: این پروژه ها طبق زمانبندی های انجام گرفته در موعد مقرر یعنی دو ساله تحویل داده می شود و تعداد کمی هم از این پروژه ها به صورت نوبرانه در شش ماه دوم امسال به متقاضیان واگذار می شود. 

حقیقی ابراز کرد: با محاسبه قیمت زمین، آورده متقاضیان و تسهیلات اعطایی حجم سرمایه‌گذاری برای طرح اقدام ملی مسکن در این استان بدون احتساب پروژه‌های حمایتی و بنیاد برکت بسیار زیاد خواهد بود که چنین سرمایه گذاری در استان فوق  العاده است. 

وی افزود: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تاکنون برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان هزینه شده و افراد زیادی هم در صنعت ساختمان مشغول به کار خواهند شد. 

کد خبر: ۸۷٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha