۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
احکام جدید مستمری‌بگیران با تعامل کانون عالی بازنشستگان صادر شد
مدیرکل امور فرهنگی واجتماعی سازمان تامین اجتماعی:

احکام جدید مستمری‌بگیران با تعامل کانون عالی بازنشستگان صادر شد

جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: احکام جدید مستمری‌بگیران با تعامل اعضای کانون‌های عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران و در پاسخ به انتظارات این جامعه تحت پوشش صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اعلام رضایتمندی حداکثری بازنشستگان، مستمری بگیران در خصوص صدور احکام جدید اظهار داشت : صدور احکام مستمری بگیران و بازنشستگان اعم از حداقل بگیر، متوسط بگیر و سایر گروهها با افزایش قابل توجه و بی سابقه ای مواجه بوده و این موضوع یک حرکت بزرگ و عملکرد چشمگیر و قابل تقدیری برای سازمان تامین اجتماعی است.

علی جهانی افزود: احکام جدید مستمری بگیران تامین اجتماعی در اجرای طرح متناسب سازی مرحله دوم و با تعامل، توافق، همگرایی و هم افزایی اعضای کانونهای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران مبتنی بر خرد جمعی مشارکت جمعی و پاسخ به انتظارات این جامعه تحت پوشش صادر شده است.

وی با اشاره به افزایش بی سابقه، جبران عقب ماندگی مستمری بازنشستگان، اجرای ماده ۹۶ قانون در سال ۱۴۰۰ افزود: در صدور احکام جدید اعمال ماده ۹۶ «افزایش سنواتی» متناسب با اسفند ۹۹، جبران ۷۵ درصدی عقب ماندگی مستمری سال برقراری به نسبت حداقل مستمری و افزایش مجموع پرداختی یک و نیم برابر حقوق مستمری بگیران نسبت به اسفند ۹۹ است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تلاش همه جانبه دکتر سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، معاونین و مدیران این سازمان در تحقق انتظار تاریخی و دیرینه بازنشستگان و مستمری بگیران اظهار داشت : این حرکت ارزشمند و قابل تقدیر نیازمند حمایت همه جانبه بازنشستگی و کارگری کشور بوده است و سطح معیشت، رفاه و توان مالی جامعه هدف را به صورت بی سابقه ارتقاء داده است.

کد خبر: ۸۷٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha