۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
اصناف شهریار از تعطیلی های کرونا متضرر شده اند
رئیس اتاق اصناف شهریار:

اصناف شهریار از تعطیلی های کرونا متضرر شده اند

شهریار- رئیس اتاق اصناف شهریار با اشاره به اینکه جامعه اصناف شهرستان با ۲۵ هزار عضو، نهایت همکاری را در خصوص مقابله با انتشار این بیماری داشته اند گفت: اصناف شهریار از تعطیلی های کرونا متضرر شده اند.

رحمت حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص فعالیت اصناف شهریار در شرایط فعلی که کرونا شیوع پیدا کرده است، اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: متاسفانه با شیوع این بیماری، معضل بزرگی گریبانگیر کشور شده است و قطعا شهرستان ما نیز به دور از این مشکل نیست.

حیدری در خصوص تعطیلی برخی از اماکن تحت پوشش این اتحادیه گفت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از ویروس کرونا، فعالیت کلیه مراکز عرضه قلیان بعنوان ناقل جدی ویروس متوقف شد و با توجه به صدور بخشنامه های مربوط و البته همکاری تالارداران شهرستان شهریار، همه مراسم و برنامه های این مجموعه با هدف جلوگیری از تجمعات، تا اطلاع ثانوی متوقف و به زمان عادی موکول شد.

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل های شهرستانی، برگزاری نمایشگاه بهاره (عرضه مستقیم کالا در حمایت از تولیدکنند و مصرف کننده) که طبق رویه سال های گذشته، نیمه اول اسفند فعالیت آن آغاز می شد نیز علیرغم آماده سازی سازه ها و اجرای برخی ملزومات زیرساختی که قریب به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای برگزارکنندگان دربرداشته است، به حالت تعطیل در آمده و امسال برگزار نشد.

رئیس اتاق اصناف شهریار بیان داشت: جامعه اصناف شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار عضو، نهایت همکاری را در خصوص مقابله با انتشار این بیماری داشته است و علیرغم اینکه در این راستا حتی خسارت های مالی فراوانی گریبانگیر این عزیزان شده است، اما هرگز خود را از تامین منافع مردم جدا ندانسته و بعنوان سربازان خط مقدم مقابله با ویرس کرونا ایستاده اند که جای تشکر ویژه از این عزیزان می رود.

کد خبر: ۸٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha