۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کسبه مغازه های خود را بستند/با دوره گردهابرخورد قانونی می شود
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کسبه مغازه های خود را بستند/با دوره گردهابرخورد قانونی می شود

یاسوج- معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و در راستای کاهش این امر، اصناف و کسبه بازار استان مغازه های خود را تعطیل کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست ظهر سه شنبه در دومین نشست کمیته اقتصادی مبارزه با کرونا افزود: این امر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است.

وی بیان داشت: با همکاری بازاریان اصنافی همچون بنگاه های خودرو، کارواش ها، تزئینات اتومبیل، پاساژها، کافی شاپ ها، رستوران های بین راهی، فست فودها، کبابی ها، اصناف فروش آبمیوه و بستنی، اصناف عرضه کننده کله و پاچه، آش فروشی ها، قنادان تولید کننده، بزازیها، اصناف پوشاک، کیف و کفش و خدمات موبایلی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

صمیمی دوست افزود: واحدهای مرغ فروشی نیز باید از تکه و خورد کردن مرغ های بسته بندی شده خودداری کنند.

وی اظهار داشت: همچنین شهرداری های ۱۸ گانه استان موظف به جمع آوری دستفروشان و دوره گردهایی هستند که گیاهان کوهی و دیگر محصولات را ارائه می دهند.

صمیم دوست افزود: پانسیون های مطالعاتی، باشگاه های ورزشی و باشگاه های بیلیارد نیز در سراسر استان تعطیل خواهند شد و شهرداری ها نیز باید با وانت بارهایی که به فروش آجیل، خشکبار و سایر شیرینی جات می پردازند، یا به صورت دوره گردی اقدام به فروش محصولات می کنند، به صورت قانونی برخورد کند.

کد خبر: ۸٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha