۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
پروژه های «سازوکاری» ساتکاب توسعه می‌یابد

پروژه های «سازوکاری» ساتکاب توسعه می‌یابد

پروژه‌های «ساز و کاری» ساتکاب در حوزه صنعت آب و برق، با استفاده از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، پس از عملیاتی ساختن سامانه وندورلیست و سامانه یکپارچه بیمه های صنعت آب و برق توسعه می یابد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، محمد ولی علاءالدینی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب، درباره حضور این شرکت در اجرای پروژه‌های مذکور گفت: استفاده مطلوب از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در صنعت آب، برق و آبفا، از جمله اولویت‌های شرکت ساتکاب در راستای حمایت از صنایع داخلی و توسعه صادرات به‌شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی کالای آب و برق مورد نیاز کشور با استفاده از ظرفیت نخبگان کشور اجرایی شده است، یادآور شد: افتتاح دو پروژه سامانه وندورلیست و سامانه یکپارچه بیمه‌های صنعت آب و برق توسط وزارت نیرو، در قالب اجرای پویش هرهفته الف ب ایران، با مسئولیت اجرایی ساتکاب در سال گذشته نیز با بهره گیری از توانمندی‌های نخبگان این حوزه عملیاتی شد.

وی سامانه وندورلیست را بانک جامع اطلاعاتی شرکت‌های آب و برق معرفی کرد که از طریق آن تولید کنندگان محصولات آب و برق به معرفی محصولات خود پرداخته و علاوه بر آن، امکانِ ارزیابی محصول توسط کاربران، فرصت اظهار نظر در سایت ساتکاب و ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی آن محصولات نیز فراهم می‌آید.

علاءالدینی همچنین ایجاد سامانه یکپارچه بیمه برای نخستین بار در صنعت آب و برق را، عاملی برای کاهش هزینه‌های مدیریت نشده ذکر و خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها، بیمه ابنیه و سایر بخش‌ها نیز پس از بیمه درمان مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.

وی پروژه‌های داشبورد و پنجره را  پروژه‌های آتی «ساز و کاری» شرکت ساتکاب عنوان کرد که به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت ساتکاب، مدیریت جامع صنعت آب و برق در زمینه اطلاع رسانی در حوزه میزان مصرف آب و برق، میزان بارندگی، مدیریت منابع و آب زیرزمینی و بسیاری از اطلاعات جامع دیگر در حوزه آب و برق را از مشخصه‌های پروژه داشبورد دانست که پس از نهایی شدن، امکان بهره برداری از آن در سایت شرکت ساتکاب فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۸۷٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha