۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
مصادره اموال تولید کننده در ازای اقساط بانکی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست
رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بازار:

مصادره اموال تولید کننده در ازای اقساط بانکی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه مصادره اموال تولید کنندگان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، گفت: تامین منابع واحدهای تولیدی امری بسیار مهم بوده و بانک ها باید در این زمینه پیشگام باشند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه  ما باید مشکلات تولید را در همه امور از جلوی پا برداریم ، بیان داشت: مانع زدایی از تولید در کشور باید به درستی اتفاق بیافتد و همه دستگاه ها باید تعریف درستی از برداشتن موانع تولید داشته باشند.

وی با بیان اینکه بانک ها نقش مهمی در برداشتن موانع تولید ایفا می کنند، تاکید کرد: این در حالی است بانک ها نباید خود مانعی برسر راه تولید باشند.

این نماینده مجلس با اشاره تورم در اقتصاد کشور و مشکلات تولیدکنندگان در زمینه رشد تولید بیان داشت: تامین منابع واحدهای تولیدی امری بسیار مهم بوده و بانک ها باید در این زمینه پیشگام باشند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی اخیرا به واقع گاهی اوقات قادر به بازگشت اقساط وام تسهیلات خود به بانک ها نیستند، با این وجود مشاهده می شود برخی بانکها در این شرایط اقدام به مصادره اموال تولید کنندگان می کنند که این مسئله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

رضایی کوچی تصریح کرد: اگر تولید کننده معوقات بانکی داشت باید از سایر روش های مقابله ای استفاده شود نه اینکه کارخانه‌ وی به دلیل عدم پرداخت اقساط تسهیلات به بانک، مصادره و تعطیل شود.

کد خبر: ۸۷٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha