۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
بازگشت ۱۰۷ واحد راکد به چرخه تولید در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

بازگشت ۱۰۷ واحد راکد به چرخه تولید در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته تعداد ۱۰۷ واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی این استان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش بازار، سید مرتضی نیرومند اسکویی افزود: با توجه به اینکه تمامی واحدهای تولیدی ثروت ملی به حساب می آیند، در سال گذشته با جدیت فراوان در راستای رونق تولید توانستیم رتبه ۲ کشوری در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور را به آذربایجان شرقی که قطب صنعتی کشور به شمار می آید، اختصاص دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: عمده واحدهای راکد احیا شده در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در سال قبل مشکلات بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و سرمایه ای داشتند که با حمایت جدی شرکت شهرک های صنعتی ، دستگاه قضا و دیگر سازمان های مرتبط استان مجدد راه اندازی شده اند .

وی در خصوص اشتغال واحدهای راکد افزود: با راه اندازی ۱۰۷ واحد تولید راکد شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در سال گذشته یک هزار و ۶۱۲ فرصت شغلی احیا شد.

نیرومند اسکوئی، سرمایه گذاری انجام شده برای احیای واحدهای راکد را بیش از سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی گفت: از اول امسال نیز کارگروه تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار گرفته و با تمام توان در راستای رونق تولید می کوشیم تا هیچ مانعی برای تولید در استان نباشد.

کد خبر: ۸۷٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha