۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
 شاخص کل بورس به بیش از ۲ میلیون واحد خواهد رسید
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

شاخص کل بورس به بیش از ۲ میلیون واحد خواهد رسید

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد شاخص کل بورس در آینده ای نزدیک به بیش از دو میلیون واحد خواهد رسید.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه شرایط برای انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری عدالت مهیا نیست، افزود: باید انتخابات و برگزاری مجامع طبق قانون انجام شود.

وی با اشاره به نوسانات قیمت بورس و سهام عدالت اظهار داشت: وقتی در حال حاضر قیمت سیمان، فولاد، فراورده های نفتی، کودشیمیایی و غیره بالا است، چگونه قیمت سهام عدالت در بورس منفی و پایین است.

وی یادآور شد: یکی از دلایلی که بورس منفی بوده این است که مافیای بازار قصد دارند نسبت به برگزاری انتخابات شرکت های سرمایه گذاری اقدام و هیئت های شرکت های سرمایه گذاری را تصاحب کنند.

توکلی پیش بینی کرد شاخص سهام بازار و بورس پس از انتخابات هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری به بیش از دو میلیون واحد خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: براساس کارشناسی شاخص قیمت باید بالاتر از نرخ کنونی باشد و این نشان از دخالت های دستوری دولت در آن دارد.

وی شمار سهامداران سهام عدالت را در استان مازندران دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۱.۵ میلیون نفر به شیوه غیرمستقیم سهام خود را آزادسازی کردند.

کد خبر: ۸۷٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha