۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
۱۲۰ واحد تولیدی البرز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند
در سال ۹۹؛

۱۲۰ واحد تولیدی البرز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

کرج- مدیرعامل شرکت گاز البرز با اعلام گازرسانی به ۱۲۰ واحد صنعتی و تولیدی استان طی سال گذشته گفت: ۱۴ درصد به مشترکان این حوزه افزوده شده است.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز البرز، حسین تقی نژاد با بیان اینکه هم اکنون بالغ بر هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان گازدار هستند، گفت: در راستای رونق تولید و کمک به اقتصاد کشور، تعداد ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز در سال ۱۳۹۹ گازرسانی شده که از این تعداد، گازرسانی به ۲۵ واحد مشمول مصوبه شورای اقتصاد، با حمایت های دولتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به این واحدها مستلزم ایجاد زیر ساخت ایمن و شبکه استاندارد است، گفت: با گاز دارشدن این صنایع، ۵۷ هزار متر مکعب در ساعت حجم جایگزینی گاز در مقایسه سایر فرآورده های نفتی ایجاد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به سنجش عملکرد این شرکت در سال ۹۹گفت: با گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی، شاهد افزایش ۱۴ درصدی مشترکین در این حوزه هستیم.

تقی نژاد نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی را قابل توجه دانست و افزود: اجرای مصوبه شورای اقتصاد فرصت مغتنمی برای گاز رسانی با تسهیلات مناسب به واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم کرده است.

وی گفت: جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در رونق تولید و رشد و توسعه استان نیز تاثیر بسزایی دارد.

کد خبر: ۸۷٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha