۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
راه‌اندازی سرویس مسافریار در سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱
رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

راه‌اندازی سرویس مسافریار در سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱

در راستای اطلاع رسانی پویا و آنلاین خدمات بخش حمل‌ونقل عمومی مسافربری به هم وطنان، سرویس مسافریار در سامانه جامع اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور با بیان این خبر اظهار داشت: در بخش مسافریار سامانه ۱۴۱ هموطنان می‌توانند علاوه بر ردیابی ناوگان اتوبوسی مسافری از مبدا تا مقصد سفر، مسائل و مشکلات موجود در بخش حمل و نقل عمومی را ارسال نمایند.

وی با اشاره به خدمات جدید ارائه شده در سامانه جامع ۱۴۱ افزود: با ارتقای خدمات این سامانه، موقعیت مکانی ناوگان مسافری اتوبوسی همراه با اطلاعاتی شامل نام شرکت تعاونی، نوع اتوبوس، مبدا و مقصد سفر و ساعت و تاریخ، با وارد کردن اطلاعات پلاک اتوبوس و شماره صورت وضعیت قابل دستیابی است.

 آشوری خاطرنشان کرد: فراهم کردن برقراری ارتباط دوسویه با کاربران جهت دریافت مشکلات و اطلاعات سوانح و حوادث جاده ای، انسداد مسیر ترافیک و غیره از جمله سایر خدمات قابل ارائه در این بخش است.

گفتنی است، نسخه جدید اپلیکیشن ۱۴۱ از طریق وب سایت www.۱۴۱.ir و همچنین تمامی مارکت‌های ارائه نرم افزار به صورت رایگان قابل دریافت است

کد خبر: ۸٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha