۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
افزودن ۲ منطقه ویژه اقتصادی به استان یزد
استاندار یزد اعلام کرد

افزودن ۲ منطقه ویژه اقتصادی به استان یزد

یزد- استاندار یزد از تصویب ایجاد دو منطقه ویژه اقتصادی ابرکوه و میبد در استان یزد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صفحه استاندار یزد در شبکه‌های اجتماعی، اعضای مجمع تشخیص نظام با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ابرکوه و میبد در استان یزد که مدت‌ها مورد اختلاف مجلس و شورای نگهبان بود موافقت کردند.

محمدعلی طالبی با توجه به جانمایی و تمهید مقدمات راه اندازی این مناطق، اظهار امیدواری کرد که این مصوبه موجب فراهم شدن زمینه‌های توسعه و سرمایه‌گذاری بیشتر در استان شود.

شایان ذکر است موضوع معطل مانده تصویب مناطق ویژه اقتصادی در سفر اخیر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد پیگیری قرار گرفت که با قول مساعد و پیگیری‌های بعدی، به تصویب نهایی رسید.

رضایی در پایان جلسه صحن مجمع که ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: اعضای مجمع تشخیص با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ابرکوه و میبد در استان یزد که مدت‌ها مورد اختلاف مجلس و شورای نگهبان بود، موافقت کردند.

رضایی افزود: در این مجمع تشخیص، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری صنعتی و ۱۳ منطقه ویژه اقتصادی، مورد تصویب قرار گرفت و به این ترتیب با رای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ابرکوه و میبد در استان یزد تصویب شد که این مصوبه به‌زودی توسط دولت اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۸۷٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha