۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر تا پایان فروردین ۹۹

تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر تا پایان فروردین ۹۹

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تکمیل و تحویل ۱۴ هزار و احد مسکن مهر تا پایان فروردین‌ماه سال‌ آینده در این شهر جدید خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱ هزار واحد از مجموع ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در هشتگرد تکمیل شده است، گفت: با برنامه‌ریزی که انجام شده است، تعداد ۱۴ هزار واحد دیگر را به تدریج و تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ تکمیل و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

او، با اشاره به این‌که در حال آماده‌سازی سامانه اینترنتی فروش عرصه مسکن مهر هشتگرد هستیم، افزود: در طراحی سامانه اینترنتی فروش عرصه از تجربه شهرهای جدید سهند و پردیس استفاده می‌کنیم تا بتوانیم تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده از این سامانه رونمایی کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مبلغ فروش عرصه واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید را ۲۰ میلیارد تومان عنوان و اعلام کرد: سال آینده یک کارگزار را برای فروش عرصه در این شهر جدید به کار می‌گیریم.

گفتنی است، عرصه، بخش عمده واحدهای مسکن مهر در کشور به‌صورت اجاره ۹۹ ساله در اختیار مالکان قرار گرفته است و با تدابیر شرکت عمران شهرهای جدید و وزارت راه و شهرسازی در سال‌های اخیر، شرایطی فراهم شده تا مالکان این واحدها با خرید عرصه، وضعیت واحد مسکونی خود را از اجاره ۹۹ ساله به خودمالک تغییر دهند و سند پنج برگی مربوط به عرصه را نیز دریافت کنند.

بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، مبالغ حاصل از فروش عرصه، برای تسریع در تکمیل بخش‌های باقیمانده مسکن مهر و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مربوط به این واحدها هزینه می‌شود.

کد خبر: ۸٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha