۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
سرمایه گذاری ۳۴۰۰ میلیارد تومان در ۱۵ پروژه معدنی و اقتصادی
مدیرعامل صدرتامین در گفتگو با بازار:

سرمایه گذاری ۳۴۰۰ میلیارد تومان در ۱۵ پروژه معدنی و اقتصادی

سلیمانی، مدیرعامل صدرتامین گفت: تمام شرکت‌های زیرمجموعه صدرتامین با بیش از ۲۰ هزارنیروی انسانی هم اکنون با ۱۰۰درصد ظرفیت کاری خود فعال هستند و ۳۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در۱۵پروژه انجام شده است.

بازار، گروه صنعت: «غلامرضا سلیمانی» با اشاره به اهمیت سرمایه‌ گذاری در پروژه‌های مختلف شرکت صدرتامین اظهار داشت: هم اکنون این شرکت ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در ۱۵ پروژه صنعتی و اقتصادی تعریف شده سرمایه گذاری کرده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا خرداد ماه سال جاری ۷ و یا ۸ پروژه از این سرمایه‌گذاریها تولید خود را آغاز می‌کنند که برای ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر دیگر در مجموعه صدر تامین برای جوانان اشتغالزایی خواهد شد.
 

استخراج طلا از معادن استان سیستان و بلوچستان
به گفته سلیمانی، گواهی کشف برای استخراج طلا از معادن استان سیستان و بلوچستان که در سال ۹۵ مجوز آن صادر شده در سال جاری نیز پیگیری خواهد شد و این می تواند نقطه عطفی در اشتغال به کار جوانان این استان در حوزه های مختلف صنعتی  باشد.
مدیرعامل صدر تامین یادآورشد: گواهی اکتشاف برای این مجموعه تا سال ۱۴۰۱ برای ۷۳ میلیون تن ذخیره طلا و یک میلیون تن مس صادره شده است که انتظار داریم با برنامه ریزی های مناسب این اکتشافات با سرعت عمل بیشتری انجام شود.
سلیمانی با اشاره به اهمیت استخراج ذغال سنگ طبس نیز گفت: هم اکنون بیش از ۲ هزار نفر از جوانان این کشور در عمق ۶۰۰ متری زمین در حال استخراج ذغال بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در طرح توسعه ذغال سنگ طبس سرمایه گذاری انجام شده است
سنگ زغال سنگ از این معادن مکانیزه هستند و در مجموع بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در طرح توسعه ذغال سنگ طبس سرمایه گذاری انجام شده است.
شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در سال ۷۸ با توجه به سند چشم انداز شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) در حوزه صنایع کانی ها فلزی و غیر فلزی کار خود را آغاز کرد.

این شرکت در راستای توسعه فعالیت های خود در بخش صنایع معدنی، جهت گیری اصلی خود را در ۴ محور توسعه سرمایه گذاری در حوزه صنعت، ارتقا و بهینه سازی سبد سرمایه گذاری برای خلق ارزش و ثروت، ارتقا بازدهی با بهره گیری از توسعه زنجیره ارزش و ابزارهای مالی و ارتقای توانمندهای کشور در بخش صنعت و معدن را در دستور کار قرار داده است

این شرکت در راستای توسعه فعالیت های خود در بخش صنایع معدنی، جهت گیری اصلی خود را در ۴ محور توسعه سرمایه گذاری در حوزه صنعت، ارتقا و بهینه سازی سبد سرمایه گذاری برای خلق ارزش و ثروت، ارتقا بازدهی با بهره گیری از توسعه زنجیره ارزش و ابزارهای مالی و ارتقای توانمندهای کشور در بخش صنعت و معدن را در دستور کار قرار داده است.
در حال حاضر شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، مس باهنر کرمان، شرکت معدنی املاح ایران، شرکت صنایع خاک چینی ایران، شرکت صنایع کاشی و سرامیک کاشی الوند، کاشی و سرامیک سعدی، فرآورده‌های نسوز ایران، پشم شیشه ایران، شرکت لعابیران، شرکت کاشی و سرامیک سرام آرا، شرکت توسعه معادن طلای کردستان، شرکت توسعه معادن پارس تامین، شرکت اپیکو، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ازمهم ترین شرکت های تابعه صدر تامین هستند.

کد خبر: ۸۶٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha