۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
قراردادهای موقت کار دغدغه‌ جدی کارگران است
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

قراردادهای موقت کار دغدغه‌ جدی کارگران است

خسروی، نماینده مردم بیرجند در مجلس قراردادهای موقت کار را جزو مشکلات و دغدغه‌های جدی کارگران دانست و گفت: کارگران محور اقتصاد هستند و اگر تولید به وسیله کارگران رونق نیابد اقتصاد کشور توسعه نمی‌یابد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین خسروی اسفزار با بیان اینکه نامگذاری روز کارگر برای این است که  خدمات این صنف از یاد مردم و مسئولان نرود، گفت: بحث قراردادهای موقت کار از مشکلات و دغدغه‌های کارگران است و آرامش را از آنها سلب کرده است و از سویی این موضوع در تولید نیز تاثیر منفی به جای گذاشته است.

خسروی اسفزار افزود: کارگران به طور مداوم در رابطه با قراردادهای خود استرس دارند و کسی که دنبال اجاره خانه یک ساله اما با قرارداد ۶ ماهه در یک کارخانه مشغول به کار است نمی‌تواند خلاق باشد.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس، پایین بودن حقوق را از دیگر مشکلات کارگران دانست و گفت: با این گرانی و تورم موجود در کشور، حقوق کارگران کفاف زندگی آنها را نمی دهد و مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۰ به قشر پایین جامعه توجه بسیاری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ اکنون جنگ اقتصادی است، گفت: کارگران، محور اقتصاد هستند و اگر تولید به وسیله کارگران رونق نیابد اقتصاد کشور توسعه نمی یابد.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در مورد نقش بانک‌ها در رونق تولید و اقتصاد افزود: بانک ها نباید به فکر منافع خودشان باشند و باید به واحدهای تولیدی کمک کنند.

کد خبر: ۸۶٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha