۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۷
پیش بینی بازار فارکس در هفته پیش رو؛ احتمال کسب درآمد ۸۰ پیپ در روز
یادداشت کارشناس؛

پیش بینی بازار فارکس در هفته پیش رو؛ احتمال کسب درآمد ۸۰ پیپ در روز

علی حیدری، کارشناس بازار جهانی در یادداشتی این هفته بازار جهانی فارکس را با احتمالات پیش بینی کرده است.

علی حیدری؛ بازار: این هفته، هفته ای پرنوسان برای بازار فارکس بوده و می توانیم حاشیه سود بسیار خوبی را در این بازار داشته باشیم. دلار حاشیه های زیادی خواهد داشت.

یورو به دلار آمریکا: برای این جفت ارز صعود را خواهیم داشت اما در میانه این هفته احتمالا اصلاح قیمتی را نیز خواهیم داشت. 

دلار آمریکا به فرانک سوئیس: در این هفته احتمالا صعودی خواهد بود و نوسانات خوبی خواهد داشت حتی می توان میانگین ۸۰ پیپ کسب درآمد در این جفت ارز داشت. حاشیه سود بسیار خوبی خواهد داشت، درباره فرانک سوئیس خبر خاصی را در این هفته نخواهیم داشت پس قطعا این ارز خود را با دلار آمریکا هماهنگ خواهد کرد.

نفت:خبر خاصی را در این هفته در بازار نفت جهانی نخواهیم داشت و به همین علت قطعا دلار آمریکا به دلار کانادا می تواند خود را همسو با خبرهای دلار آمریکا کند. با وجود اینکه روند دلار آمریکا به دلار کانادا در میان مدت نزولی است در نتیجه این هفته می توان از اصلاح های صعودی آن در دو طرف بازار( سل یا بای)  کسب سود مناسبی داشت.

دلار آمریکا به ین ژاپن: در این هفته عدد ۱۱۰.۸۴ را برای این جفت ارز غیرممکن نمی دانم. به امید کسب سود در این هفته برای فعالان بازار فارکس.

*پیش بینی بازار فارکس بر پایه عوامل بنیادی و تحولات بین الملل و تحلیل تکنیکال بوده و اهداف با تغییرات بین المللی می توانند دستخوش تغییرات شوند.

کد خبر: ۸۶٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha