۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
نصب ایزوگام ارزان در تهران

نصب ایزوگام ارزان در تهران

ایزوگام یک محصول بسیار خوب برای عایق‌بندی مکان‌های مختلف ساختمانی می‌باشد و امروزه از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش بازار، ایزوگام نوعی عایق رطوبتی ساخته شده با فرآورده های نفتی به همراه لایه ای محافظ می باشد که دارای خاصیت الاستیکی بوده و به منظور عایق کاری و آب بندی قسمت های مختلف سازه همچون پشت بام، دیوار، پی، لوله های آب و ... استفاده می شود. بدیهی است که نصب ایزوگام موجب کاهش مصرف انرژی می گردد.

نوع ایزوگام مورد نیاز با توجه به سطح کار مشخص می شود. به طور مثال برای قسمت هایی از ساختمان که بیشتر در معرض تابش آفتاب و یا رفت و آمد قرار دارند همچون پشت بام ها، از ایزوگام های فویل دار استفاده می گردد. اما برای قسمت های کم رفت و آمدتر ساختمان غالبا از ایزوگام های بدون فویل استفاده می شود. زمان نصب ایزوگام نیز با توجه به اینکه ایزوگام قرار است در کدام بخش از ساختمان اجرا گردد متفاوت می باشد. به عنوان مثال زمان نصب ایزوگام سرویس های بهداشتی پس از عملیات شیب بندی کف بوده که بلافاصله باید روی آن را با ملات پوشاند.

نصب ایزوگام یکی از مهمترین عوامل مؤثر بر عملکرد ایزوگام است. حتماً می‌دانید که ایزوگام یک محصول بسیار خوب برای عایق‌بندی مکان‌های مختلف ساختمانی می‌باشد و امروزه از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. برای عملکرد درست و استفاده‌ی طولانی مدت از ایزوگام‌ها دو عامل کیفیت محصول و نصب صحیح آن اهمیت بسیار زیادی دارند. هر چقدر که این دو عامل به درستی رعایت شده باشد، ایزوگام‌ها طول عمر بیشتر و مفیدتری خواهند داشت. اما از این بین، نصب ایزوگام اهمیت فوق العاده‌ای دارد و تا زمانی که به درستی انجام نشود نباید انتظار عملکرد خوب داشت

کیفیت ایزوگام نقش بسیاری در ماندگاری و دوام این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

نصب ایزوگام ارزان در تهران

 اما نکته‌ی مهم‌تر روش درست نصب این عایق رطوبتی است، تا ایزوگام بتواند همان محصول ایده‌آل شما باشد. توجه داشته باشید اگر نصب ایزوگام به درستی انجام نشود، کیفیت محصول نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد و باعث آسیب آن، عایق بندی غیراصولی و تحمیل هزینه برای شما می‌شود.

مهم‌ترین چیز در نصب این محصول این است که تا جایی که ممکن است این کار را به دست افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید. متاسفانه سهولت نصب و اجرای این عایق رطوبتی باعث شده تا افراد بسیاری (مثل بنا، لوله کش و …) خود شخصاً اقدام به نصب آن نمایند. این در حالی است که نصب این عایق نیز همانند همه کارهای دیگر نیازمند توجه به ظرافت‌ها و ریزه کاری‌هایی است که تنها ایزوگام کارهای حرفه‌ای با آن‌ها آشنا هستند و به آن‌ها توجه دارند.

نصب ایزوگام ارزان در تهران

شرکت عایقکاران نوین پوشش یکی از شرکتهای فروش و نصب ایزوگام و عایقهای رطوبتی در تهران می باشد که به طور جدی کار خود را دنبال می کند. این شرکت با فروش ایزوگامهای شرکتهای معتبر تولید کننده ایزوگام و همچنین نصب بهترین ایزوگامها به روش اصولی و فنی رضایت مشتریان را به همراه دارد. شرکت عایقکاران نوین پوشش  آمادگی همکاری با مشتریان ایزوگام و عایق های رطوبتی را دارد.

نصب ایزوگام ارزان در تهران

شرکت عایقکاران نوین پوشش برای نصب ایزوگام از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه نصب ایزوگام استفاده می کند تا کار نصب ایزوگام به درستی انجام شده و هیچ اشکالی در کار به وجود نیاید. نیروهای این شرکت دارای تخصص و تجربه بسیار در زمینه نصب ایزوگام و عایق های رطوبتی می باشند و هرآنچه برای نصب ایزوگام مورد نیاز باشید را دارا می باشند. این شرکت آمادگی نصب ایزوگام سقف و عایق رطوبتی، نصب ایزوگام سرویس بهداشتی و حمام، نصب ایزوگام پی ساختمان، ایزوگام کاری گلخانه و باغچه، عایق کاری سوله و سالن های بزرگ، نصب ایزوگام دیوار و بدنه ساختمان، ایزوگام کاری معابر و کانالهای آب، نوسازی ایزوگام کهنه و ترمیم ایزوگام، نصب ایزوگام شیروانی، نصب و فروش ایزوگام شرکتهای معتبر، نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی، نصب ایزوگام بدنه با دستگاه مخصوص، تخمین هزینه ایزوگام، فروش ایزوگام با کیفیت را دارد.

مزایای نصب ایزوگام
نصب ایزوگام از سرعت بیشتری نسبت به سایر روش های عایق کاری برخوردار است.

در هنگام بارش برف، سقف ایزوگام شده نیازی به برف روبی ندارد.

نصب ایزوگام در کنترل دمای سازه موثر بوده و حدود ۸۵ درصد از نور و حرارت را منعکس می کند. علاوه بر این به دلیل وجود پشم شیشه در آن از خارج شدن گرما در فصول سرد سال جلوگیری می نماید.

ایزوگام دارای مقاومت تا ۱۲۰ درجه در برابر گرما و تا ۵- درجه در برابر سرما می باشد.

ایزوگام قابلیت انعطاف مناسبی دارد.

نصب ایزوگام نیاز به تجهیزات خاص و سنگینی ندارد.

ایزوگام در برابر انبساط و انقباض مقاوم بوده و در کوتاه مدت دچار پوسیدگی یا شکستگی نمی شود.

نصب ایزوگام آسیب خاصی به محیط زیست وارد نمی کند.

ایزوگام ها دارای وزن کمی می باشند.

غالبا قیمت نصب ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.

انجام آسفالت و قیرگونی توسط عایق کاران نوین پوشش

آسفالت
آسفالت؛ نوعی روکش سطح است که نقش عایق‌کننده نیز دارد. این ماده معمولاً ترکیبی از شن، ماسه و قیر است. ماده چسباننده (که در بیشتر موارد قیر است) نقش نگهدارنده دانه‌ها را برعهده دارد. آسفالت را می‌توان از جنبه‌های مختلفی تقسیم‌بندی کرد. یک دسته‌بندی مهم، آسفالت را به سه دسته گرم، سرد و حفاظتی تقسیم‌بندی می‌کند.

قیرگونی
قیرگونی یکی از روش‌های نسبتاً قدیمی عایق‌سازی است که هنوز هم در برخی بخش‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این نوع عایق، گونی نقش تثبیت‌کننده قیر را برعهده دارد.

این محصول در گذشته برای عایق‌سازی پشت‌بام ها به کار برده می‌شد، اما نتوانست در رقابت با ایزوگام دوام بیاورد و امروزه بیشتر برای عایق سازی کف سرویس‌های بهداشتی و کف آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عملیات عایق بندی ایزوگام قیرگونی و آسفالت  انجام عملیات با سابقه ای درخشان در زمینه عایق کاری و با کادری مجرب

 انجام قیرگونی پشت بام محوطه پارکینگ ها استخرها بدنه دیوارها مخازن آب و غیره برای اطلاع از قیمت قیرگونی و قیمت آسفالت با عایق کاران نوین پوشش تماس بگیرید

قیمت ایزوگام با نصب، ایزوگام با ضمانت وبیمه، اجرا ونصب در تهران ایزوگام با نصب، بهترین ایزوگام را با نشان استاندارد ملی ایران و با ضمانتنامه ۱۰ ساله و بیمه نامه ۵ ساله در شرکت عایقکاران نوین پوشش بخواهید.

برای اطلاع از قیمت روز ایزوگام بامپوشان، سامان دلیجان، گستربام دلیجان، ایزوگام یکتا بام دلیجان-ایزوگام صدف دلیجان-اصل الوند-هگمتانه همدان-پشم شیشه شیراز-ایروف گستر-باران پوشش-گل پوشش دلیجان-شرق گستر دلیجان-شرق طلایی-عمران -عایق سفید-پرایمر مخصوص و قیمت انواع ایزوگام های دلیجان لطفا تماس بگیرید.

برای مشاوره رایگان در خصوص انواع ایزوگامها  میتوانید با ما در تماس باشید.

قیمت فوق ایزوگام بر حسب رول تحویل مشتری میشود.

برای گرفتن قیمت روز قیر و گونی و آسفالت و…لطفا تماس بگیرید.

ایزوگام های نصب شده توسط شرکت با بیمه نامه معتبر ممهور به مهر بیمه ایران و شرکت تولیدی ایزوگام و ضمانت نامه معتبر ۱۰ ساله می باشد.

با بیش از ۱۷ سال سابقه درخشان درزمینه ایزوگام، قیرگونی و آسفالت در خدمت هموطنان عزیز می باشیم.

شماره تماس همراه : ۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶

۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۳۷۸۰۲۲

کد خبر: ۸۶٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha