۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
مبادی ورودی آذربایجان غربی با جدیت کنترل شود/ ضرورت خلوت کردن ادارات
استاندار آذربایجان غربی:

مبادی ورودی آذربایجان غربی با جدیت کنترل شود/ ضرورت خلوت کردن ادارات

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی، کنترل مبادی ورودی استان را مطالبه مردمی دانسته و بر ضرورت جدیت مسئولان در این راستا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی شهریاری صبح سه شنبه در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و در جمع مدیران استانی با انتقاد از کنترل نه چندان مناسب مبادی ورودی استان گفت: ممنوعیت در مبادی ورودی مطالبه عمومی بوده و مسئولان امر باید با جدیت بیشتری وارد کار شوند.

وی ادامه داد: از نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی می خواهیم این مسئولیت را به جد پیگیر شده و محدودیت های کنترلی در مبادی ورودی به استان را با تمام توان دنبال کنند.

آذربایجان غربی آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را ندارد

شهریاری با بیان اینکه این استان آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را ندارد، گفت: با توجه به ممنوعیت و محدودیت های اعمال شده در این خصوص میراث فرهنگی می بایست طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای رزرو تخت ویژه کادر درمانی و افراد مشکوک اقدام نماید.

وی همچنین خواستار ممانعت از فعالیت قلیان سراهای استان شده و از نیروی انتظامی استان خواست با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر جدی گرفتن موضوع دورکاری کارمندان گفت: به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود تا از ظرفیت دور کاری کارمندان استفاده کرده و کارمندانی که نیازی به حضورشان در ادارات نیست، در منزل نسبت به انجام امورات اقدام کنند تا بدین ترتیب شاهد خلوت شدن ادارات استان نیز باشیم.

وی بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای برای پیشگیری از کرونا ویروس تاکید کرده و گفت: اطلاع رسانی مبارزه با کرونا ویروس تعطیل بردار نیست و باید به یک جریان مستمر و موثر تبدیل شود.

تعطیلی مراکز تجمعی در تمامی استان مورد تاکید است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر جلوگیری از هر گونه تجمع گفت: تعطیلی مراکز تجمعی چون بازارهای هفتگی و دام و تاناکورا در همه استان مورد تاکید است.

شهریاری در ادامه با اشاره ای به وضعیت بهداشتی زلزله زدگان قطور گفت: اوایل هفته آینده پنج هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده در بین زلزله زدگان قطور توزیع می شود.

کد خبر: ۸٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha