۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌‏ها در مراجع حل اختلاف کار همدان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان عنوان کرد:

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌‏ها در مراجع حل اختلاف کار همدان

همدان - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌‏ها در مراجع حل اختلاف کار همدان خبر داد و گفت: مدت زمان رسیدگی در هیئت های تشخیص همدان ۲۳ روز است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان؛ احمد توصیفیان در خصوص مراجع حل اختلاف و تعداد رای های صادر شده این هیئت ها گفت: پارسال تعداد سه هزار و ۴۹۴ رأی از سوی هیئت های تشخیص صادر شده که در مقایسه بامدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: هیئت های تشخیص شهرستان همدان با یک هزار و ۷۵۲ رأی بیشترین آرا و شهرستان فامنین با ۳۹ رأی کمترین آرا صادره را به خود اختصاص داده اند.

توصیفیان عنوان کرد: از تعداد آرای ذکر شده ۸۱۳ رأی سازشی بوده که ۲۳ درصد از کل آرا را تشکیل می دهد.

احمد توصیفیان در خصوص تعداد پرونده ها و آرای هیئت های حل اختلاف استان همدان اظهار کرد: تعداد ۹۷۴ رأی توسط هیئت های حل اختلاف مستقر در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان و ملایر صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ که رقم یک هزار و ۳۵۸ بود ۲۸ درصد کاهش نشان می دهد.

وی متوسط زمان رسیدگی در هیئت های تشخیص شهرستانهای استان همدان را ۲۳ روز و متوسط زمان رسیدگی در هیئت حل اختلاف را ۲۹ روز اعلام کرد.

کد خبر: ۸۶٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha