۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
مسئولان لرستان تخصیص آب را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کنند
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

مسئولان لرستان تخصیص آب را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کنند

لرستان- نماینده مردم سلسله و دلفان گفت: مسئولان استان لرستان تخصیص آب را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کنند و با توجه به اینکه با خشکسالی مواجه هستیم انتظار می‌رود مدیریت خوبی در این حوزه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، یحیی ابراهیمی صبح دوشنبه در جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه لرستان با وجود منابع سرشار جزء استان‌های با نرخ بیکاری بالا است، اظهار داشت: مسئولان کشور و استان باید توجه ویژه ای به لرستان داشته باشند؛ تخصیص آب زیرساخت اساسی توسعه کشاورزی است اما از حدود ۸۰۰ هزار هکتار اراضی استان تنها ۲۰۰ هزار هکتار آبی است.

وی افزود: درحالی که سومین استان پر باران کشور هستیم و ۱۱ درصد روان آبها مربوط به لرستان است اما از ۵۰  میلیارد متر مکعب آب ذخیره شده پشت سدها سهم لرستان ۰.۵ درصد است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس تصریح کرد: مسئولان استان باید تخصیص آب را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کنند و با توجه به اینکه امسال با خشکسالی مواجه هستیم انتظار می رود مدیریت خوبی در این حوزه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از موانعی که در حوزه اشتغال در دو شهرستان سلسله و دلفان با آن مواجه هستیم موانعی است که بانک ها ایجاد کرده اند، گفت: با وجود منابع زیاد، وجود زنان کار در دلفان یک دغدغه جدی است و باید زنان کار در دلفان شناسایی شوند و برای آنها شغل پایدار ایجاد کرد.

کد خبر: ۸۶٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha