۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
واردات پوشاک آرزوهای صنعت نساجی گیلان را بر باد داده است
رئیس سازمان صمت گیلان:

واردات پوشاک آرزوهای صنعت نساجی گیلان را بر باد داده است

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان گفت: واردات پوشاک آمال و آرزوهای صنعت نساجی استان را که زبانزد خاص و عام بود، بر باد داد و از بین برده است.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش با بیان اینکه گیلان در عرصه صنعت و تولید ظرفیت‌های خوبی دارد، تصریح کرد: لازمه بهره مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، مدیریت داشته‌ها به نحو مطلوب و در مسیر درست است.

وی با اشاره به یک دهه نامگذاری سال تحت عنوان اقتصاد و تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری عناوین سال با موضوع تولید و اقتصاد، چراغ راه را برای ما روشن کردند.

رئیس صمت گیلان همدلی، هم افزایی و هم اندیشی در راستای حل مشکلات تولید را گره گشا دانست و بیان کرد: نقش بسیج و سپاه در راستای هم افزایی بین نهادها و رفع مشکلات بویژه در عرصه تولید حائز اهمیت است.

دلق پوش با بیان اینکه برخی مشکلات جامعه بخاطر بی مسئولیتی ها است، گفت: برخی بی مسئولیتی ها باعث شده تا مشکلات از گذشته تاکنون انباشت شود.

وی با بیان اینکه صنعت نساجی گیلان زبانزد خاص و عام بود، اضافه کرد: آوازه تولیدات استان بویژه در بخش نساجی تا آن سوی مرزها رفته بود اما امروزه با یک اشتباه تمام آمال‌ها و آرزوهای صنعت نساجی گیلان بر باد رفت.

رئیس صمت گیلان با اشاره به واردات بی رویه پوشاک و آسیب دیدن صنعت نساجی، اظهار کرد: ورود بی رویه پوشاک چینی به کشور در سال‌های گذشته صنعت نساجی گیلان را به خاک سیاه نشاند.

دلق پوش، دلال بازی را آفت تولید برشمرد و بیان کرد: دلالان با وارد کردن کالاهای خارجی و در دست گرفتن بازار از یک سو سود و منفعت کلانی به جیب می‌زنند و از سوی دیگر چراغ تولید را خاموش می‌کنند.

وی با بیان اینکه نسبت به استان و کشور خود مسئول هستیم، گفت: همه باید در راستای سازندگی، تولید و توسعه، مسابقه بدهیم.

رئیس صمت گیلان با بیان اینکه ما به مردم، صنعت و تولید گیلان بدهکار هستیم، تصریح کرد: ظرفیت‌های ارزشمندی در استان وجود دارد که باید هدفمند، در مسیر درست و کارشناسی شده مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: ۸۶٬۶۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha