۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
برنامه شرکت راه‌آهن، توسعه و افزایش بهره‌وری است
مدیرعامل شرکت راه‌آهن:

برنامه شرکت راه‌آهن، توسعه و افزایش بهره‌وری است

مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه صندوق پس انداز راه آهن، در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه صندوق پس انداز راه آهن اظهار داشت: انتظار می رود صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، ابزارهای بهتر خدمت رسانی به همکاران را شناسایی کرده و مشکلات و موانع نیز سریعتر برطرف شود.

وی افزود: امید آفرینی و افزایش رضایتمندی اعضاء و تلاش برای افزایش سرمایه و سوددهی هرچه بیشتر منابع در اختیار که امانت است نزد شما، باید رسالت اصلی صندوق باشد و لازم است تعامل با اعضاء صندوق بیش از پیش و در حد مطلوبی ارتقاء یابد.

رسولی ادامه داد: انتظار دارم تمام همت خود را به کار ببرید و به فرآیند تصمیم‌گیری سرعت ببخشید و با بهره‌گیری از تخصص همکاران مجرب و تکیه بر جوانان با نشاط و علاقمند، حرکت به سمت جلو با سرعت بیشتری انجام شود.

وی تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی برنامه و نگاه ما توسعه و افزایش بهره‌وری است و شعار ایران روی ریل به سوی آینده زمانی محقق می‌شود که خانواده بزرگ راه‌آهن در کنار یکدیگر با هم‌افزایی، همدلی در راستای هدف و منافع مشترک حرکت کنند.

در این مراسم، عبادالله فروزش به عنوان سرپرست جدید صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن منصوب و از زحمات علی ادریسی سرپرست قبلی و شیواپور مدیرعامل اسبق صندوق، قدردانی شد.

کد خبر: ۸۶٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha