۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
مشارکت شرق گلستان در بهره مندی از ظرفیت صندوق پژوهش کمرنگ است
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان:

مشارکت شرق گلستان در بهره مندی از ظرفیت صندوق پژوهش کمرنگ است

گرگان- رضایی، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان، گفت: تلاش صندوق پژوهش و فناوری عدالت در حمایت مالی از کسب و کارها است و علی رغم ظرفیت های فراوان درخواست های کمی از شرق استان داشتیم.

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان این که حمایت مالی از ایده ها و کسب و کارها زمینه توسعه استان را فراهم می کند، اظهار کرد: استان گلستان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه کسب و کارهای نوین دارد و خوشبخانه طی سال های گذشته شاهد رشد این بخش هستیم.

وی با بیان این که تلاش صندوق پژوهش و فناوری برقراری عدالت در حمایت مالی و پرداخت تسهیلات به کسب و کارها است، افزود: ما همه استان را یکپارچه می بینیم اما متاسفانه از سمت شرق استان درخواست های کمی داشته ایم.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان تصریح کرد: نیاز است مسئولان شرق استان در این خصوص برنامه ریزی داشته باشند تا با سیاستگذاری مناسب شاهد رشد شرکت ها و ایده های این منطقه باشیم.

رضایی حمایت مالی مناسب و آسان را برای راه اندازی یک کسب و کار ضروری دانست و تاکید کرد: داشتن ایده، طرح و تیم خوب لازمه موفقیت هر شرکت است اما بدون حمایت مالی این موفقیت ها محقق نمی شود.

وی با بیان این که صندوق پژوهش تلاش دارد در بحث مالی پشتیبان ایده در تمام استان گلستان باشد، یادآورد شد: خوشبختانه با پیگیری های استان حمایت های مالی خوبی برای کسب و کارها در نظر گرفته شده و افراد می توانند با راحتترین شرایط از حمایت های مالی برخوردار شوند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان اضافه کرد: تمام مراحل پرداخت خدمات صندوق به صورت اتوماسیون و الکترونیک است و نیاز به مراجعه حضوری افراد نیست.

وی بیان کرد: درخواست ها در سیستم بررسی و ارزیابی می شود و در نهایت روز آخر قرارداد و فرم ها امضا می شود و سپس پول به حساب شرکت واریز خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: شرط لازم بهره مندی از تسهیلات وابستگی شرکت ها به پارک علم و فناوری گلستان و مراکز رشد این پارک در استان است؛ به عبارت دیگر شرکت ها یا باید فناور باشند، یا خلاق یا دانش بنیان تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر: ۸۶٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha