۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
اجرای پروژه های بومگردی در شهرهای مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای پروژه های بومگردی در شهرهای مازندران

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: طرح های بومگری در مناطق شهری و حاشیه شهرهای استان علاوه بر روستاها گسترش داده و اجرا می شود.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طبق سند آمایش طرح های بومگردی فقط باید در محدوده های روستایی اجرا شود، افزود: با مکاتبه ای که با امور آمایش انجام، مقرر شد در محدوده های شهری و حرایم شهری نیز طرح های بومگردی اجرا شود.

وی با اظهار اینکه مقرر شد طرح های بومگردی در محدوده های شهری به ویژه روستاهایی که به تازگی شهر شدند، اجرا شود افزود: اجرای بومگردی حتی در شهرهای بزرگ منعی ندارد.

وی درباره ایجاد اسکله های تفریحی و دریایی در استان گفت: مصوب شد سازمان بنادر با عقد قرارداد با مشاور می تواند نسبت به ارائه مجوزها اقدام کند و تعیین کاربری ها در این زمینه انجام شده است.

غلامی راد یادآور شد: همچنین سازمان جنگل ها و مراتع نیز موافقت خود را برای طرح های تفریحی و توریستی اعلام کردند و پسکرانه ها نیز مربوط به شخص و شهرداری ها است و می توانند قرارداد ببنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: به دلیل آنکه مسئولیت اسکله ها با سازمان بنادر است، قرار شد قرارداد مشاوره از سوی سازمان بنادر بسته شود.

وی درباره دهکده اقتصاد مقاومتی در استان گفت: این پروژه که از سوی بسیج سازندگی اجرا می شود، الگوی مناسبی در کشور به شمار می رود و می تواند به عنوان برند در کشور اجرایی شود.

کد خبر: ۸۶٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha