۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
اجرای ۵۹۶ طرح محرومیت زدایی در کشور
مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد

اجرای ۵۹۶ طرح محرومیت زدایی در کشور

سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، از اجرای ۵۹۶ طرح محرومیت زدایی در دو سال گذشته با حمایت از گروه‌های جهادی و تشکل‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد احسان، سعید سلیمانی افزود: بنیاد احسان در چهار زمینه آبرسانی، ارتقای فرهنگی، خدمات پزشکی و ساخت یا بازسازی منازل مسکونی در مناطق محروم، مسئله پیشرفت را دنبال کرده است.

وی با بیان اهمیت حمایت از گروه‌های مردمی گفت: در سامانه دنیای احسان، بیش از ۱۶ هزار گروه و نهاد مردمی نام نویسی کرده‌اند که بنیاد احسان بنا به ظرفیت‌های آن‌ها با ۷ هزار مورد بطور مستمر در حال همکاری است.

سلیمانی افزود: حمایت‌های بنیاد از این گروه‌ها در قالب توزیع اقلام و بسته‌های معیشتی غذایی و پروتئینی، بسته‌های بهداشتی و تجهیزات خدمات درمانی، جهیزیه و بسته‌های نوشت‌افزار مشق احسان و همچنین حمایت‌های مالی برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و پیشرفت است.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرائی فرمان امام با اشاره به ارزش ریالی حمایت‌های بنیاد احسان از این گروه‌ها گفت: تاکنون برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی با بررسی طرح‌های ارائه شده از گروه‌های مردمی و تصویب و اجرای آن‌ها، ۸۹ میلیارد ریال اختصاص داده شده و امسال نیز حمایت از طرح‌های محرومیت‌زدایی از سوی حرکت‌های جهادی ادامه خواهد یافت.

گفتنی است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون ۱۳۱ طرح آبرسانی، ۱۵۶ طرح ارتقای فرهنگی، ۱۵۳ طرح پزشکی و خدمات درمانی و ۱۵۶ طرح ساخت یا بازسازی منازل در مناطق محروم کشور را اجرایی کرده است.

کد خبر: ۸۶٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha