۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
۶ هزار و ۷۰۰ نفر در زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۶ هزار و ۷۰۰ نفر در زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در استان تعداد هفت هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که شش هزار و ۷۰۰ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیماری کرونا بسیاری از مشاغل را دچار آسیب کرد،گفت: در این راستا دولت تسهیلات لازم را در اختیار این مشاغل قرار دارد. 

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۷۰۰ فعالیت در زنجان شناسایی شد، اظهار کرد: در استان تعداد هفت هزار و ۸۰۰ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند که پرونده این تعداد مورد بررسی و پالایش قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از این تعداد شش هزار و ۷۰۰ نفر در استان مشمول بیمه بیکاری شدند و مقرری لازم را دریافت کردند. 

یوسفی با بیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا در ۱۳ رسته برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند، ابراز داشت: تنها هدف دولت از پرداخت تسهیلات تثبیت و حفظ اشتغال است. 

وی ابراز داشت: خوشبختانه پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان بسیار خوب بوده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان تصریح کرد: متاسفانه کرونا بیشترین آسیب را به اشتغال بخش خدمات و گردشگری وارد کرد و در حال حاضر درصد زیادی از مشاغل در بخش گردشگری بیکار شدند که امیدواریم طی سالجاری با قطع زنجیره کرونا اشتغال در بخش خدمات و گردشگری افزایش یابد.

کد خبر: ۸۶٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha