۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کرونا و تداوم رکود بر بازار قنادی در لرستان/ دولت حمایت نکرد
رئیس صنف قنادان لرستان:

کرونا و تداوم رکود بر بازار قنادی در لرستان/ دولت حمایت نکرد

لرستان- حسنوند، رئیس اتحادیه قنادان لرستان گفت: متأسفانه در جریان کرونا، دولت هیچ حمایتی از صنف قنادان نکرد درحالیکه هنوز نیمی از این بازار در حالت رکود قرار دارد.

غلامرضا حسنوند در  گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: بازار قنادان وضعیت مناسبی ندارد و شرایط به گونه‌ای است که نیمی از این بازار به تعطیلی کشیده است.

وی افزود: با اینکه تمام اقلام مورد نیاز قنادی، ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشته ولی نرخ زولبیا و بامیه در استان ۳۶ هزار مصوب شد درحالیکه باید ۴۵ تومان قیمت‌گذاری می‌شد.

رئیس صنف قنادان لرستان عنوان کرد: دولت، سال گذشته شکر را با نرخ سه هزار و ۳۰۰ تومان در اختیار صنف قنادان قرار می‌داد اما امسال قیمت آن به ۱۲هزار تومان رسیده همچنین قیمت هر کیسه آرد از ۱۲۰ تومان به ۲۷۰ هزار تومان افزایش یافته و نرخ سایر اقلام مورد نیاز قنادی مثل تخم مرغ و روغن نیز بالا رفته است.

وی با بیان اینکه بازار قنادان در سه یا چهار روز اول ماه مبارک رمضان رونقی می‌گیرد و دوباره به حالت رکود برمی‌گردد، تصریح کرد: متاسفانه در جریان کرونا دولت نه تنها از ما حمایت نکرد بلکه مانع‌تراشی‌هایی نیز صورت گرفت و همه حمایت‌ها فقط در حد شعار بود.

کد خبر: ۸۶٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha