۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
هزینه ۲ میلیارد ریالی برای نوسازی دستگاه ها و تجهیزات ماشین ‌سازی تبریز
مدیرعامل کارخانه ماشین ‌سازی تبریز خبر داد:

هزینه ۲ میلیارد ریالی برای نوسازی دستگاه ها و تجهیزات ماشین ‌سازی تبریز

تبریز- مدیرعامل کارخانه ماشین ‌سازی تبریز از هزینه ۲ میلیارد ریالی برای نوسازی دستگاه ها و تجهیزات ماشین ‌سازی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فرج زاده دیشب در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از اواسط تیر ماه مستقر شدیم و هنوز یک سال نشده است. تولید ما به میزان ۶۰ درصد نسبت به ۸ ماه گذشته افزایش داشت.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ درصد افزایش فروش داشتیم، ادامه داد: برخی از ماشین آلات به دلیل استهلاک از خط تولید کنار گذاشته شده بودند و نیاز به بازسازی با صرف هزینه بالا داشتند که این کار با صرف حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به همت مدیران و متخصصان داخل کارخانه انجام شد.

فرج زاده با اشاره به اینکه علاوه بر هزینه جاری، به ادارات برق، آب، دارایی بدهی داشتیم که پرداخت می کنیم، گفت: حقوق و بیمه به صورت به روز پرداخت کردیم و از بهمن ماه عیدی را پرداخت کردیم.

مدیرعامل کارخانه ماشین ‌سازی تبریز ابراز داشت: ماشین سازی یک واحد تولیدی و صنعتی معمولی نیست و در هر مجموعه تولیدی از ماشین های ماشین سازی استفاده می شود. اعتقادی به زیاد بودن نیروی انسانی ندارم.

ماشین سازی تبریز باید حمایت شود

وی با اشاره به اینکه ۷۵۰ نفر در مجموعه‌ی ماشین سازی تبریز مشغول به کار هستند، افزود: ماشین سازی حتی با این‌۷۵۰ نفر جا دارد ۷۵۰ نفر دیگر دوباره جذب کند. در دو بخش تولید قطعات خودرو و تولید هیبرید تحقیقات خود را شروع کرده ایم.

فرج زاده با تاکید بر اینکه ماشین سازی باید حمایت شود تا اتفاقات بزرگی انجام شود، ادامه داد: بازنشستگانی هستند که در آلمان و چک دوره دیده اند اما اکنون از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

وی سپس در ادامه افزود: اگر مجموعه ماشین سازی از سوی مسئولان و مجمع نمایندگان مورد حمایت کافی قرار گیرد، به طور قطع دوباره به روزهای اوج و طلایی گذشته باز خواهد گشت.

فرج زاده سپس ادامه داد: ۳۰ میلیون دلار با سوریه قرارداد بستیم که در وزارت کشور تایید شد اما به دلایل تحریم ها نقل و انتقالات مثل گذشته نیست. ما منتظریم خط اعتباری یک میلیارد دلاری بین ایران و سوریه ایجاد شود این قرار داد همچنان پابرجاست. ماشین سازی تقریبا ۱۳۰ میلیارد بدهی دارد.

کد خبر: ۸٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha