۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
گزارش «نادران» درباره بودجه، قانع‌کننده است
رئیس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت:

گزارش «نادران» درباره بودجه، قانع‌کننده است

توکلی، رئیس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت درباره توضیحات رئیس کمیسیون تلفیق در خصوص شایعات دستکاری در برخی ردیف‌های بودجه تاکید کرد: گزارش نادران درباره بودجه قانع‌کننده است.

به گزارش بازار، احمد توکلی رئیس هیات مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت مطلبی را درباره حاشیه‌های به وجود آمده درباره بودجه ۱۴۰۰ نوشت.

دیروز نامه با امضای من منتشر شد. پنج شش جا از آقای نادران و آقای قالیباف نام برده شده با احترام و تکریم. سه چهار بار با سمت یا ضمیر که این نکات مثبت را دربر داشت.

۱. گزارش نادران ابهام‌زداست ۲. پاسخ او به بخشی از اعتراض‌ها قانع‌کننده است ۳. اعتماد دیده‌بان به گزارش نادران و پاسخ‌ها در حدی است که احتمال می‌دهد همه معترضان را قانع کند ۴. این اعتماد در نادران در حدی است که نه تنها زیر بار پنهانکاری نمی‌رود بلکه با شجاعت در مقام پاسخگویی می‌ایستد. ۵. نادران خودش از فعالان اصلاحات ساختاری بودجه بوده و تخلف از مقررات هم کرده باشد از ناچاری بوده. ۶. قضاوت ما مقدماتی است و تا اینجا بخشی از اعتراض‌ها وارد نیست و معترضان اگر بخواهند ادعای‌شان پذیرفته شود باید مستند و مصداقی حرف بزنند. ۷. دیده‌بان قضاوت نهایی خودش را موکول به پایان رسیدگی می‌کند و بار دیگر بر عهدش بر حفظ بی‌طرفی تاکید می‌کند یعنی اگر به حدوث جرم برسیم ولو علیه دوست‌مان باشد می‌گوییم.

خدا می‌داند اگر ماجرا به همین شکل با این تفاوت که آقای تاجزاده جای دکتر نادران بود، من در روش و ملاک تغییری نمی‌دادم.

دیروز توکلی در نامه‌ای به قالیباف گفته بود در خصوص اصلاحات جدول بودجه توضیحات نادران شفاف‌ساز بسیاری از ابهامات است.

کد خبر: ۸۶٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha