۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد دالکی تخصیص می‌یابد
استاندار بوشهر:

۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سد دالکی تخصیص می‌یابد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: سد دالکی طی سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و به‌زودی اعتبار مصوب ۴۰۰ میلیارد ریال این پروژه تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای شوراهای استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده در اختیار دهیاری‌های استان بوشهر قرار گرفته که باعث تحویل در زیرساخت‌ها شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با مشارکت شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها بیش از ۸۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در روستاهای استان بوشهر بازسازی و ترمیم شده است.

وی از تکمیل طرح‌های آبشیرین‌کن و سدهای استان به عنوان یک اولویت و ضرورت یاد کرد و ادامه داد: بیش از ۱۵۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز در شهرها و روستاهای استان بوشهر ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

گراوند ظرفیت فعلی آبشیرین‌کن‌های استان بوشهر را ۵۳ هزار متر مکعب در روز عنوان کرد و افزود: پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در نقاط مختلف استان تا فصل تابستان وارد مدار می‌شوند.

وی تکمیل سد دالکی در شهرستان دشتستان را یکی از مهمترین اقدامات برای بهبود وضعیت آب دانست و بیان کرد: پیشرفت این سد به بیش از ۳۹ درصد رسیده است و به‌زودی اعتبار مصوب ۴۰۰ میلیارد ریال این پروژه تخصیص می‌یابد.

کد خبر: ۸۶٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha