۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
پهپاد های محلول پاش بیمارستان شهید جلیل یاسوج را ضدعفونی کردند/ استفاده کشورهای چین و کره از پهباد برای گند زدایی
در کهگیلویه و بویراحمد؛

پهپاد های محلول پاش بیمارستان شهید جلیل یاسوج را ضدعفونی کردند/ استفاده کشورهای چین و کره از پهباد برای گند زدایی

یاسوج- پهباد های محلول پاش بیمارستان شهید جلیل یاسوج را ضدعفونی کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، مدیر عامل  شرکت  صنعت آوران رایان گفت: پهباد های محلول پاش شرکت صنعت آوران رایان امروز  برای گند زدایی و ضد عفونی کردن بیمارستان شهید جلیل به پرواز درآمدند.

افشین مردانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران،   افزود:در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، امروز با هماهنگی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد و درخواست بسیج جامعه پزشکان، محیط پیرامونی بیمارستان  شهید جلیل را با استفاده از پهباد، محلول پاشی و ضد عفونی کردیم و عملیات محلول پاشی در سه سورتی پرواز ده دقیقه ای با موفقیت انجام شد.

وی افزود: ضدعفونی ورودی های اورژانس، بیمارستان  و همچنین بدنه بیمارستان و طبقات منتهی به بخش نگهداری و قرنطینه بیماران کرونایی انجام شد.

مردانی گفت:  علاوه بر سرعت بالا، یکی از مزایای استفاده از پهباد برای گند زدایی، امکان انجام ماموریت در ارتفاعات و نقاطی از ساختمان است  که  در حالت عادی دسترسی به آن دشوار است.

در حال حاضر کشورهای چین و کره و جنوبی به عنوان دو قدرت پیشرو جهان در فناوریهای نوین و البته دو کشوری که آمار ابتلا به ویروس و مرگ و میر در آنها به نسبت سایر کشورها بالاست، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و گند زدایی محیط های آلوده و شهری پهباد های خود را به پرواز درآورده اند.  

صنعت آوران رایان از شرکت های موفق مستقر در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد است

کد خبر: ۸٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha