۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
نانوایی‌های آزادپز اصفهان تحت پوشش اتحادیه می‌رود/ ارتقاء کیفیت نان
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

نانوایی‌های آزادپز اصفهان تحت پوشش اتحادیه می‌رود/ ارتقاء کیفیت نان

اصفهان- قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: با توجه به مشکل نانوایی‌های آزادپز در تامین آرد و گاهی تاثیر آن بر کیفیت نان، تمامی این نانواها تحت پوشش اتحادیه قرار خواهند گرفت.

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار بازار به برگزاری کارگروه آرد، گندم و نان در اصفهان اشاره ای کرد و اظهار داشت: هماهنگی های لازم در خصوص ارتقا کیفیت نان سنگک با آرد هفت درصد در استان اصفهان مصوب شد تا به سلامت جامعه کمک شود.

وی افزود: تعداد زیادی از نانوایی ها به آرد کامل روی آوردند که اتفاق مبارکی است و می تواند در کاهش مصرف انسولین بیماران دیابتی هم موثر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان تصریح کرد: سیستم تولید نان در کشور و استان اصفهان به دو روش تولید نان یارانه دار و نان آزادپز کامل پیش می رود و تمام تلاش ما این است با استفاده از سیستم های نظارتی یارانه نان را به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.

وی اضافه کرد: سالانه بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان یارانه نان در استان اصفهان پرداخت می شود و در سال جاری این یارانه در کشور به ۴۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

قاضی عسگر در پاسخ به انعکاس مشکل مطرح شده از سوی مردم در ارتباط با کیفیت نان در برخی نانوایی‌های سطح شهر اصفهان گفت: قرار شد تمام نانواهایی که به صورت آزاد به فعالیت مشغول بودند، شناسایی شده و تحت پوشش اتحادیه نانوایان قرار بگیرند و از آرد کامل با قیمت تمام شده استفاده کنند.

کد خبر: ۸۵٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha