۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
خسارت ۵۰ میلیون ریالی به موزه های استان مرکزی با کاهش بازدید کننده
معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی خبر داد؛

خسارت ۵۰ میلیون ریالی به موزه های استان مرکزی با کاهش بازدید کننده

اراک- معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از ثبت کاهش یکهزار و ۵۰۰ نفری بازدید از موزه‌های استان مرکزی در دو هفته اخیر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این روند کاهشی خسارت ۵۰ میلیون ریالی به موزه ها را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی کریمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ثبت کاهش یکهزار و ۵۰۰ نفری بازدید از موزه‌های استان مرکزی طی دو هفته اخیر نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات در اماکن عمومی تعطیلی موزه ها و مراکز گردشگری استان مرکزی نیز در دستور کار قرار گرفت.

کریمی با بیان اینکه تمام موزه‌ها و مراکز گردشگری استان مرکزی برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا، تعطیل هستند گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا اسفندماه ۲۴ هزار و ۵۰۰ بازدید از ۱۲ موزه‌ استان مرکزی صورت گرفته است اما با تعطیلی دو هفته اخیر این آمار به حد چشم گیری کاهش داشته است و  این روند کاهشی خسارت ۵۰ میلیون ریالی به موزه ها را به همراه داشته است.

وی بیان داشت: امن‌ترین مکان برای روزهای اوج شیوع این بیماری منزل است و از عموم شهروندان محترم تقاضا داریم با پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضروری یارگیر مدافعان سلامت باشند و یقین داشته باشند که با وحدت و همدلی بر این بیماری فائق خواهیم آمد.

کد خبر: ۸٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha