۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
اجازه ندهیم کرونا و تحریم بر روابط ایران و ترکیه تاثیر بگذارد
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور:

اجازه ندهیم کرونا و تحریم بر روابط ایران و ترکیه تاثیر بگذارد

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نباید اجازه دهیم مشکلاتی مانند تحریم و کرونا، بر روابط دو کشور ایران و ترکیه تاثیر بگذارد.

به گزارش بازار، محمود واعظی در بیست و هشتمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکیه که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: ویروس کرونا به روابط و تجارت دو کشور ایران و ترکیه خسارت وارد کرده است که نمونه آن کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور است که امروز به صورت مجازی برگزار شد و اگر این کمیسیون به صورت حضوری برگزار می‌شد قطعا می‌توانستیم توافقات بهتر و بیشتری داشته باشیم.

وی با ابراز خرسندی از این که چند کمیته قبل از برگزاری کمیسیون تشکیل شد تا زمینه‌های همکاری مشترک دو کشور را بررسی کنند، افزود: ایران همواره در روابط با کشور همسایه و برادر ترکیه اهمیت بسیار بالایی در بخش اقتصادی قائل است.

وی گفت: بین ۱۵ کشور همسایه ایران، بهترین رابطه اقتصادی را با ترکیه داریم و نباید اجازه دهیم مشکلاتی مثل ویروس کرونا و تحریم‌هایی که از سه سال گذشته بوده، بر روابط ما تاثیرگذار بگذارد.

واعظی گفت: امیدواریم کیمسیون اقتصادی ایران و ترکیه نقشه راه اقتصادی و بازرگانی دو کشور باشد تا بتواند تحولی در روابط دو کشور ایجاد کند.

کد خبر: ۸۵٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha