۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
بهره برداری از ۳ پروژه راهسازی با اعتبار ۳۹ میلیاردتومان در استان همدان
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد:

بهره برداری از ۳ پروژه راهسازی با اعتبار ۳۹ میلیاردتومان در استان همدان

همدان - حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح سه پروژه راهسازی استان همدان تا اواخر تیرماه امسال خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار ۳۹میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تا تیرماه سالجاری سه پروژه راهسازی در شهرهای ملایر، نهاوند و کبودرآهنگ با اعتبار ۳۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در شهرستان ملایر پروژه مهم محور سامن_بروجرد به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان که اشتغالزایی ۸۰ نفر را در بر داشته است افتتاح خواهد شد.

حسینی یادآورشد: در شهرستان نهاوند نیز پروژه محور نهاوند_بروجرد با حجم عملیاتی سه کیلومتر و تخصیص هفت میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۳۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: در شهرستان کبودرآهنگ نیز پروژه کمربندی شیرین سو به طول ۵.۵ کیلومتر و به میزان ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصص یافته شده در تیرماه افتتاح می شود.

وی با یادآوری اینکه این پروژه ۴۵ فرصت شغلی در سطح شهرستان کبودرآهنگ ایجاد کرده است، گفت: در مجموع این سه پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان که به طور کلی  اشتغالزایی ۱۵۵ نفر را در پی داشته است در تیر ماه سالجاری افتتاح خواهند شد.

اختصاص یک هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی

حسینی همچنین از اختصاص یک هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی استان همدان خبر داد و در خصوص برخی از طرح ها و پروژه ها بیان کرد: مبلغ ۱۱.۶ میلیارد ریال برای تهیه و بازنگری طرح جامع شهری و ۱.۲ میلیارد ریال برای تهیه و بازنگری طرح تفصیلی شهرهای استان همدان تخصیص داده شده است.

وی افزود: برای اجرای طرح رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز در استان همدان ۱۰۵میلیارد ریال و برای توسعه و بهبود شبکه معابر حمل و نقل مساکن مهر استان همدان نیز ۲۵.۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در رابطه با بهسازی محور سامن _ بروجرد عنوان کرد: ایمن سازی و تعریض مسیر سامن به طرف سه راهی بروجرد در حوزه شهرستان ملایر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با هدف افزایش ظرفیت ترافیکی محور با تخصیص اعتبار ۸۷ میلیارد ریال در دست اجراست.

حسینی افزود: برای توسعه و تکمیل سالن های چند منظوره و تکمیل زمین فوتسال پایگاه نوژه دو میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده است.

وی در رابطه با اعتبار دارایی های سرمایه ای - ملی یادآور شد: برای پروژه احداث باند دوم سه راهی اصله _ ساوه _ نوبران _ رزن _ دمق _ اورقین ۲۳۷میلیارد ریال و برای بهسازی راه اصلی نهاوند _ بروجرد ۶۸ میلیارد ریال، پروژه چهارخطه کردن محور نهاوند _ آورزمان _ ملایر ۱۸۶میلیارد ریال و همچنین برای بهسازی راه اصلی تویسرکان _کنگاور ۲۰۱ میلیارد ریال تخصیص اعتبار انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان همچنین به تداوم انجام عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر دژچنار ملایر اشاره و بیان کرد: گاز کشی بیرونی پروژه انجام شده و در داخل ساختمان هم عملیات لوله کشی گاز در حال اجرا است.

کد خبر: ۸۵٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha