۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
شناسایی گلوگاه های دچار مشکل پیش از ورود به شرایط بحرانی آب در استان همدان
مدیر عامل آبفای استان همدان تاکید کرد:

شناسایی گلوگاه های دچار مشکل پیش از ورود به شرایط بحرانی آب در استان همدان

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر لزوم شناسایی گلوگاه های دچار مشکل پیش از ورود به شرایط بحرانی آب در استان همدان تاکید کرد.

سید هادی حسینی بیدار در حاشیه برگزاری مانور سراسری آمادگی سیستم های تامین برق اضطراری در همدان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با توجه به وضعیتی که امسال حادث شده است امکان نارسایی هایی متصور است، اظهار کرد: اگرچه ما هنوز هم به رحمت الهی در افزایش نزولات جوی امیدواریم اما آمادگی ها به منظور مقابله با شرایط بحرانی از الزامات است.

حسینی بیدار با اذعان به اینکه بخشی از مشکلات شهرها و روستاهای ما پیش از ورود به این شرایط در سال های گذشته رفع شد، عنوان کرد: نباید مردم در شرایط ویژه به دلیل قطعی برق، دچار قطعی آب نیز شوند.

وی با تاکید براینکه باید ضمن ارتباط مستمر با شرکت برق از بروز حادثه در برق برخی چاه ها، ایستگاه های پمپاژ و تاسیسات حساس جلوگیری کرد، گفت: باید پیش از ورود به شرایط بحرانی، گلوگاههای دچار مشکل شناسایی شود.

حسینی بیدا رهمچنین بر لزوم بهره گیری از نیروی های بسیج تاکید و بیان کرد: از حالا باید با جدیت تمامی پیگیری های لازم به منظور جلوگیری از شرایط خاص لحاظ شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین بر لزوم ساماندهی پمپ ها تاکید و عنوان کرد: همه ما باید شبانه روزی فعالیت کنیم تا ضمن عبور از شرایط بحرانی، افزایش رضایتمندی مشترکین را موجب شویم.

وی با بیان اینکه قطعی آب درهر نقطه باید ظرف کمترین زمان ممکن رفع شود، گفت: آبروی شرکت آب و فاضلاب آبروی همه ما است و نباید بگذاریم کوچکترین وقفه ای در ارائه خدمات به وجود آید.

وی عنوان کرد: همه ما تجربه شرایط بحرانی را داریم و به همین دلیل مدیران وکارکنان باید مشکل را در فضای مشکل حل کنند.

کد خبر: ۸۵٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha