۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
اقدامات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای مقابله با کرونا

اقدامات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای مقابله با کرونا

به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کمیته ای با عنوان "کمیته مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مدیران شرکت تشکیل و اقدامات لازم جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا انجام شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری در شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کمیته ای با عنوان "کمیته مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با حضور مدیران شرکت تشکیل و اقدامات لازم جهت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا انجام شد.

در نشست اعضای این کمیته راهکارهای حفاظت و مراقبت از سلامت کارکنان و مراجعان و همچنین روش های پیشگیری از این بیماری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تمهیدات اندیشیده شده با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله به مدیران ابلاغ و توسط بخش های مختلف شرکت عملیاتی و اجرا شد.

بر این اساس، اطلاع رسانی به منظور آشنایی پرسنل با بیماری و راه های مقابله با آن با نصب پمفلت ها و بروشور های آموزشی و راهنمای اختصاصی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در محیط های کاری اداری در تمام طبقات و واحدهای شرکت انجام شد.

انجام اقدامات گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط های داخلی و پیرامونی ساختمان اداری، اتاق ها و لوازم و تجهیزات آن ها از قبیل میز و صندلی، سیستمهای کامپیوتری و تجهیزات مربوطه و گوشی های تلفن و... نیز از دیگر اقدامات در همین زمینه بوده است.

در این مدت بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده، اسپری، دستمال مرطوب، دستکش و ماسک بین کارکنان شرکت توزیع شد و جلسات غیر ضروری و ماموریت های خارج از شرکت نیز محدود یا لغو شد.

تقویت واحدهای مرتبط با مشتریان به منظور ارائه خدمات غیرحضوری به منظور کاهش مراجعات حضوری و انجام غربالگری روزانه کارکنان با دستگاه های تب سنج در ورودی شرکت نیز از دیگر اقدامات انجام شده، بوده است.

شایان ذکر است که به منظور پیشگیری از شیوع بیماری در شرکت تمهیداتی نیز به منظور کاهش ساعات کاری کارکنان مطابق با بخشنامه های دولتی و مرخصی به کارکنان مشکوک به بیماری نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۸٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha