۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
قراردادهای کار کارکنان دولت ساماندهی می‌شود
نماینده مردم ساری در مجلس:

قراردادهای کار کارکنان دولت ساماندهی می‌شود

ساری- بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با انتقاد از اینکه ۱۷ تا ۱۸ نوع قرارداد مختلف با کارکنان در ادارات وجود دارد، گفت: طرح دو فوریتی ساماندهی کارکنان دولت تهیه می شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه تعطیل ضد تولید که منجر به تعطیلی بنگاه های اقتصادی می شود، باید برچیده شود، افزود: متاسفانه در جلسات به جای مانع زدایی، فراروی تولید مانع ایجاد می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان مازندران گفت: این استان به تنهایی می تواند خرج ۱۰ تا ۱۲ استان را به تنهایی تامین کند زیرا ظرفیت های پنهان و آشکار بالای اقتصادی دارد و قادر است به اندازه کشورهای سی آی اس ظرفیت ایجاد کند.

عضو خانه ملت با اظهار اینکه برای کاهش تورم و فشار بار مالیاتی بر تولید باید برنامه جامع داشته باشیم، گفت: هیچ اداره ای حق ندارد برای اخذ مالیات به تولیدکننده توهین کند و باید برخورد جدی با متخلفان شود.

بابایی کارنامی با بیان اینکه قوانین بانک ها به نفع تولیدکننده ها نیست، گفت: هیچ جای دنیا تسهیلات با نرخ ۲۰ تا ۳۰ درصد به تولیدکننده ارائه نمی دهند.

این نماینده مجلس ساماندهی کارمندان دولت را از جمله اولویت ها بیان کرد و گفت: در حال حاضر ۱۷ تا ۱۸ نوع قرارداد در دستگاه های اداری با کارمندان وجود دارد و از این روتا پایان سال جاری طرح دو فوریتی ساماندهی کارکنان دولت ارائه می شود.

وی رتبه بندی معلمان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان در سال جاری برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است.

کد خبر: ۸۵٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha