۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
اطلاعات کاربردی در مورد خرید آنلاین بلیط اتوبوس

اطلاعات کاربردی در مورد خرید آنلاین بلیط اتوبوس

سفر و جابجایی با اتوبوس، همیشه یکی از راه‌های پرطرفدار و اقتصادی بوده و از زمان‌های قدیم جزو مرسوم‌ترین روش‌های سفر بوده و همواره اتوبوس برای برخی از مردم، اولین گزینه پیش رو محسوب می‌شود.

به گزارش بازار، در روزهایی که خریدهای اینترنتی به زندگی‌ ما شتاب و سهولت بخشیده است، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در کنار سایر تراکنش‌های آنلاینی که انجام می‌دهیم، جایگزین مراجعه حضوری به پایانه‌های اتوبوس‌رانی یا شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی شده است. خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از وب سایت‌های معتبر مثل اسنپ‌تریپ مزایای زیادی مانند صرفه‌جویی در وقت و هزینه برای شما خواهد داشت و دیگر نیاز نیست تا ساعت‌ها زودتر به ترمینال‌های مسافری مراجعه کنید تا بلیط بخرید.

سفر و جابجایی با اتوبوس، همیشه یکی از راه‌های پرطرفدار و اقتصادی بوده و از زمان‌های قدیم جزو مرسوم‌ترین روش‌های سفر بوده و همواره اتوبوس برای برخی از مردم، اولین گزینه پیش رو محسوب می‌شود. در ادامه قصد داریم اطلاعاتی مفید و کاربردی را درباره خرید بلیط اتوبوس با شما به اشتراک بگذاریم.

اطلاعات کاربردی در مورد خرید آنلاین بلیط اتوبوس

تفاوت میان بلیط اتوبوس VIP  و اتوبوس اقتصادی
اتوبوس‌های VIP  نسبت به اتوبوس‌های معمولی، قیمت بیشتری دارند و در ازا، ‌ خدمات رفاهی مناسب‌تری به مسافران ارائه می‌دهند. یکی از خدماتی که این نوع اتوبوس‌ّ‌ها را نسبت به اتوبوس‌های معمولی متمایز می‌کند، داشتن صندلی‌های استاندارد و راحت‌تر نسبت به سایر اتوبوس‌ها است. صندلی‌های اتوبوس‌های VIP با توجه به نوع اتوبوس و نوع مسیر می‌توانند به تختخواب تبدیل شوند. بنابراین اگر مسیرتان طولانی‌ست، ‌ پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر هزینه کرده و برای سفرتان این نوع اتوبوس‌ها را انتخاب کنید. از طرفی این اتوبوس‌ها سیستم گرمایشی و سرمایشی خوبی دارند که متناسب با فصل دمای داخل را متعادل نگه می‌دارد. در اتوبوس‌هایی که مانیتور شخصی دارند مقابل شما یک مانیتور قرار گرفته است که به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان دل‌تان خواست فیلم تماشا کنید یا به موسیقی گوش بدهید. همچنین در این اتوبوس‌ها به مسافرها بسته خوراکی می‌دهند و مسافرها هر زمان که بخواهند می‌توانند از یخچال آب خنک بردارند.

مهم‌ترین شرکت‌های اتوبوس‌رانی کشور
در حال حاضر تعداد شرکت‌هایی که مسیرهای داخل و برخی از مسیرهای خارج از کشور را پوشش می‌دهند، بسیار زیاد است. برخی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های اتوبوس‌رانی شرکت در حال حاضر عبارتند از: ایران‌پیما، رویال سفر ایرانیان، سیر و سفر، آریا سفر، همسفر، گیتی پیما، ماهان سفر، تعاونی شماره ۱۵

بهترین صندلی اتوبوس کدام صندلی است؟
میان کسانی که از مسافران همیشگی سفر با اتوبوس هستند، یک باور رایج وجود دارد که صندلی شماره ۱۳، خصوصا در اتوبوس‌های VIP، بهترین صندلی است. به دلیل اینکه این صندلی، ‌ اطرافش خالی‌ست و به یخچال آب‌سرد نزدیک است. این صندلی میان کسانی که تنها سفر می‌کنند پرطرفدار است و معمولا زودتر از بقیه صندلی‌ّها پر می‌شود. اگر از افرادی هستید که دوست ندارید خیلی در معرض رفت و آمد مسافران مختلف باشید، می‌توانید دو صندلی انتهایی اتوبوس یعنی صندلی‌های شماره ۲۳ و ۲۴ را رزرو کنید. از دیگر صندلی‌های پرطرفدار خصوصا برای مسافران تنها، ‌ صندلی شماره ۱ است. پیاده شدن و سوار شدن به صندلی شماره یک خیلی آسان است و می‌توانید با نشستن روی آن خیلی راحت با راننده و مهمانداران در تماس باشید.

بهترین وب‌سایت برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس
یکی از سایت‌های بسیار مناسب و معتبر برای خرید بلیط قطار، رزرو بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما وب سایت اسنپ تریپ است. برای خرید بلیط اتوبوس به مقصد مورد نظر، کافیست وارد وب سایت اسنپ تریپ شوید، پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظر، جستجو کنید، و بعد از بررسی و نوع بلیط‌ّ، اتوبوس مورد نظر با صندلی دلخواه را انتخاب نمایید و پس از آن براحتی فرایند خرید رو تکمیل و بلیط رو بدون هیچ دردسری دریافت نمایید. با توجه به اینکه این مقاله در زمان همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر نوشته شده است، توصیه می‌کنیم سفرهای غیرضروری را به تعویق بیاندازید و اگر قصد انجام سفر ضروری دارید، ‌ مسئولانه سفر کرده و به پروتکل‌ها و محدودیت‌های سفر، توجه کنید.

کد خبر: ۸۵٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha