۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
وصول مالیات در استان بوشهر افزایش یافت/ لزوم مقابله با فرار مالیاتی
استاندار بوشهر:

وصول مالیات در استان بوشهر افزایش یافت/ لزوم مقابله با فرار مالیاتی

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه وصول مالیات در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: باید روزنه تخلف فرار مالیاتی در واحدها و بخش‌های مختلف مسدود شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد درآمد استان بوشهر با بیان اینکه ۶۰ درصد فعالیت استان بوشهر در عرصه خدمات است گفت: سال گذشته در تخصیص اعتبارات در بخش‌های گوناگون سال سختی پشت سرگذاشته شد ولی استان بوشهر در این حوزه خوش درخشید.

استاندار بوشهر از تلاش‌های مجموعه امور مالیاتی استان و اقدامات مدیرکل در زمینه رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی در کوتاه‌ترین زمان و تحقق درآمدهای مالیاتی تقدیر کرد و گفت: تهاتر بدهی مالیاتی فرصت خوبی برای کمک به حل و فصل مشکلات و تبادل بدهی‌های مالیاتی و معوقات بود که سال قبل در این زمینه امور مالیاتی استان همکاری لازم برای تسریع در روند انجام تهاتر انجام داد.

گراوند، با بیان اینکه سال قبل به میزان ۱۳۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها از طریق تهاتر مالیات وصول شد افزود: این مهم نشان می‌دهد که اگر نظام اداری برنامه‌ریزی داشته باشد می‌تواند این مهم به عنوان یک ظرفیت از آن برای توسعه استان استفاده کند.

وی، یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر در وصول مالیات را صنایع پتروشیمی دانست و بیان کرد: در استان بوشهر ۱۷ مجتمع پتروشیمی فعال است که این مهم یک ظرفیت بالایی محسوب می‌شود و بر اساس قانون باید مالیات آنها وصول شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وصول مالیات در استان بوشهر افزایش یافته است خاطرنشان کرد: با تلاش اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر بیش از سهمیه تعیین شده در سال قبل درآمد مالیاتی وصول شد ولی باید روزنه تخلف فرار مالیاتی در واحدها و بخش‌های مختلف مسدود شود.

کد خبر: ۸۵٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha