۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
رضایت کامل از اقدامات دولت در حمایت از تولید وجود ندارد
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

رضایت کامل از اقدامات دولت در حمایت از تولید وجود ندارد

خسروی، نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: برای تحقق جهش تولید باید از تولید حمایت و موانع رفع شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسین خسروی اسفزار با بیان اینکه اقتصاد دارای سه رکن تولید، توزیع و مصرف است، گفت: برای تحقق جهش تولید باید از تولید حمایت و موانع رفع شود و تحول اقتصادی در سایه حمایت از تولید اتفاق می‌افتد.

خسروی افزود: ۱۱ سال است نامگذاری ها توسط مقام معظم رهبری رویکرد اقتصادی داشته و نشان از دغدغه ایشان نسبت به حوزه تولید و اقتصاد دارد و در این رابطه بیانات رهبر معظم انقلاب نباید برای مسئولان ذیربط در مصاحبه‌ها، سربرگ نامه‌ها و پلاکاردها خلاصه شود چرا که در این صورت کشور ضرر می‌کند بنابراین باید  اقدامات عملی انجام دهند.

وی با بیان اینکه در مورد اقدامات دولتِ فعلی در حمایت از تولید نمی‌توانیم به صورت صفر و صد قضاوت کنیم، تصریح کرد: دولت به طور حتم در حمایت از تولید زحمات فراوانی کشیده است و این موارد را نمی‌توان ندیده گرفت اما بر اساس جمع‌بندی و خروجی اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در حمایت از تولید، رضایتمندی کامل حاصل نمی شود و در این رابطه دلایلی وجود دارد از جمله اینکه در هشت سال اخیر همان‌طور که خودشان قبول دارند تمام تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشتند و جواب نداد.

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پیداکردن موانع تولید باید سراغ تولیدکننده رفت، گفت: کارشناسان صاحب‌نظر هستند اما موانع تولید را باید از تولیدکنندگان جویا شد.

وی در مورد اقدامات مجلس شورای اسلامی در حمایت از تولید افزود: مجلس شورای اسلامی مصوباتی در زمینه تولید مسکن به عنوان صنعت پیشرو، حمایت از کشاورزی با رویکرد امنیت غذایی مردم و حمایت از کشاورزان و دامداران داشته است و همچنین ۲۷ هزار میلیارد تومان را برای تقویت صندوق‌های بیمه کشاورزی، بخشوده شدن جرائم کشاورزانی که نتوانستند اقساط را پرداخت کنند و همچنین برای کارفرمایانی که در دوران شیوع بیماری کرونا، کارگران را اخراج نکردند پیش بین کرد و از سویی ۸۹ هزار میلیارد تومان برای تأمین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفت.

پیش بینی ۳۲ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای کمک به اشتغال
خسروی یادآور شد: در بودجه ۱۴۰۰ به زیرساخت‌ها توجه شده است و همچنین حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان برای کمک به اشتغال در نظر گرفته شد.

کد خبر: ۸۵٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha