۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
معاینه فنی خودروهای سنگین استان سمنان ۱۳ درصد افزایش یافت
رئیس اداره ایمنی راهداری سمنان:

معاینه فنی خودروهای سنگین استان سمنان ۱۳ درصد افزایش یافت

سمنان- رجایی فرد، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: در سال ۹۹ معاینه فنی خودورهای سنگین در سطح استان ۱۳ درصد افزایش یافت.

مهدی رجایی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ایمنی خودروها یکی از مهمترین موضوعات در زمینه کاهش تصادفات جاده ای و خسارات اقتصادی و جانی و مالی به جاده ها، ابنیه، مردم و هموطنان است، بیان کرد: خودرو بخش زیادی از تصادفات را در سطح استان به خصوص کریدور ۶۵۰ کیلومتری تهران - مشهد (در این استان) به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه از این بابت ارتقای ایمنی و سلامت خودرو های سنگین همیشه در دستور کار راهداری بوده تا بتوانیم تصادفات را کاهش و آسیب ها را به حداقل برسانیم، افزود: سال ۹۹ معاینه فنی خودروهای سنگین استان نسبه به سال قبل از آن ۱۳ درصد افزایش یافت.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان کرد: در سال گذشته تقریبا ۴۰ هزار خودروی سنگین در سطح استان معاینه فنی شدند.

رجایی فرد با بیان اینکه معاینه فنی خودروهای سنگین در این استان به صورت جدی و با نظارت دقیق انجام می شود، بیان داشت: کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده هادر بخش حمل و نقل عمومی یکی از بخش های مهم معاینه فنی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه در معاینه فنی خودروها نظارت های میدانی و سیستمی انجام می شود، تاکید کرد: دستیابی به اهدافی مثل  ارتقاء ایمنی در تردد جاده ای و کاهش تصادفات در این امر لحاظ می شود.

کد خبر: ۸۵٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha