۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
 ۲ واحد متخلف صنفی و صنعتی لرستان ۳ میلیارد تومان جریمه شدند
معاون بازرسی سازمان صمت لرستان:

 ۲ واحد متخلف صنفی و صنعتی لرستان ۳ میلیارد تومان جریمه شدند

لرستان- حسامی، معاون بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: دو واحد متخلف صنفی و صنعتی در لرستان سه میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان جریمه شدند.

فریبرز حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صاحبان دو واحد صنعتی و صنفی استان لرستان به دلیل قاچاق و تخلف در فروش، سه میلیارد و ۶۴۹ میلیون تومان جریمه شدند.

وی افزود: در بازرسی از واحدهای مرغداری سطح استان، یک واحد کشتارگاه صنعتی مرغ به دلیل قاچاق ۱۲۰ تن مرغ زنده، متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی آن به ارزش دو میلیارد و ۵۲ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون بازرسی سازمان صمت لرستان عنوان کرد: همچنین بر اساس بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای فروش پوشاک شهرستان خرم‌آباد یک واحد به دلیل گرانفروشی ۸۰۰ دست انواع پوشاک و کفش، متخلف شناخته شد که پرونده تخلفاتی صاحب این واحد صنفی نیز به ارزش یک میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

حسامی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار خصوصاً در بحث کالاهای اساسی، عدم درج قیمت بر روی کالا، فروش اجباری و... از سوی واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت لرستان در میان بگذارند.

کد خبر: ۸۵٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha