۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
۹هزار بازدید کنترل کیفی از مجاری عرضه سوخت در استان سمنان ثبت شد
مدیرعامل پخش استان سمنان:

۹هزار بازدید کنترل کیفی از مجاری عرضه سوخت در استان سمنان ثبت شد

سمنان- عرب عامری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: در سال گذشته بیش از ۹ هزار بازدید کنترل کمی و کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده و جزء در سطح استان سمنان ثبت شده است.

علی اکبر عربعامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره کنترل کیفی در حوزه انتقال فرآورده های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندی، نظارت و کنترل بر توزیع سوخت، مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و عرضه خارج از شبکه بیش از ۹ هزار بازدید کنترل کمی و کیفی از مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده و جزء در سطح منطقه انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به رسالت اصلی شرکت ملی پخش در زمینه ذخیره سازی و تامین و توزیع فرآورده های نفتی، در سال گذشته هفت هزار و ۲۹  مورد بازدید کنترل کمی و کیفی در سطح مجاری عرضه و یک هزار و ۹۳۴ مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جزء در سطح استان، توسط کارشناسان سرویس های صنعتی انجام شده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود ابراز داشت:  علاوه بر بازدیدهای مذکور ، به صورت ماهیانه بازدید از نیروگاه های سمنان وشاهرود در قالب بازدیدکمیسیون قاچاق استان و ۱۶۰مورد در قالب گشت مشترک با دستگاه های متولی از مصرف کنندگان انجام پذیرفت که منتج  به کشف بیش از ۱۲۳ هزار لیترانواع فرآورده شده است.

عربعامری بیان کرد: مقادیر مذکور پس از طی روال قانونی در انبارهای نفت سطح منطقه تخلیه شده که عمده مقدار فرآورده مربوط به نفت گاز است.

کد خبر: ۸۵٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha