۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
تعطیلی واحدهای تولیدی به بهانه تملک بانک ها پذیرفتنی نیست
معاون اقتصادی استانداری قزوین:

تعطیلی واحدهای تولیدی به بهانه تملک بانک ها پذیرفتنی نیست

قزوین- قبادی، معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی به بهانه تملک بانک ها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و اجازه نمیدهیم بدون مصوبه ستاد تسهیل واحدی به تملک بانک در آید.

عیسی قبادی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های موجود در کشور در طی چند سال اخیر مسئله تولید و ایجاد اشتغال و اقتصاد پویا بوده است که در پی رکود اقتصادی پیاپی و مشکلات متعدد شرایط تولید در کشور با موانعی مواجه شده بود.

وی گفت: از این رو تمام تلاش مسئولان و مدیران در سراسر کشور حمایت از تولید و کمک به جرکت چرخ های صنعت بوده است، اما در این بین برخی از بانک ها با تملک واحدهای تولیدی همراهی مناسبی با ما نداشتند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان کرد: در استان قزوین برخی از واحدهای تولیدی به بهانه بدهی به تمکل بانک ها درآمده است که اگرچه تمامی فرآیندهای واگذاری قانونی و درست بوده است اما موجب تعطیلی واحد و توقف تولید شده است .

قبادی عنوان کرد: در شرایطی که تلاش ما سرمایه گذاری در استان، اشتغالزایی و تولید است تعطیلی واحدها به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و از این رو با هماهنگی های انجام شده زین پس به هیچ عنوان واحد تولیدی بدون مصوبه ستاد تسهیل رونق تولید در استان قزوین به تملک بانک ها در نخواهد آمد.

وی گفت: البته تدابیری نیز برای پرداخت بدهی های واحدهای تولیدی اندیشیده شده است که واگذاری واحد تولیدی به صورت قرار دادی به صنعتگر و تولیدکننده جدید یکی از این شیوه هاست.

معاون اقتصادی استانداری عنوان کرد: تلاش ما این است که حکم تملک در بسیاری از واحدها به حکم جانشینی تبدیل شود و با وجود بدهی و مشکلات موجود واحدها همچنان تولید گر باشند.

کد خبر: ۸۵٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha