۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
۹۲۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای به مازندران ابلاغ شد
رئیس سازمان مدیریت مازندران:

۹۲۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای به مازندران ابلاغ شد

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: ۹۲۵ میلیارد تومان برای اعتبارات هزینه و تامین حقوق ۱۰ هزار کارمند و پرسنل استان ابلاغ شده است.

مفید غلامی راد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه درآمد مصوب استان مازندران در سال قبل ۲۳ هزار میلیارد ریال و عمدتا درآمدهای مالیاتی بوده است، افزود: به رغم شرایط اقتصادی و اجتماعی میزان درآمدهای استان ۱۱۹ درصد تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه میزان دریافتی ها ۴۵ درصد نسبت به عملکرد سال ۹۸ بوده است، افزود: با توجه به اینکه ۱۰ هزار پرسنل و کارمند در استان وجود دارد ۹۲۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب هزینه ای ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: با توجه به افزایش حقوق در سال قبل و افزایش سالیانه، اعتبارات مورد نیاز برای تامین حقوق پرسنل ابلاغ و تامین شده است.

غلامی راد اعتبارات تملک دارایی استانی را ۱۵ هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: این اعتبار برای اجرای پروژه های مختلف عمرانی و استانی هزینه و صرف شده است.

وی با عنوان ۵۲۵ میلیارد تومان برای پروژه های سفر نوبخت در استان ابلاغ شده است، گفت: در حوزه فصل عمومی برای نوسازی اداری نیز اعتباراتی تخصیص یافته است و ۱۴ درصد اعتبارات نیز به بخش حمل و نقل تخصیص داده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اظهار اینکه چهار هزار میلیارد تومان اعتبار ویژه استانی نیز سال قبل به استان ابلاغ شده است، افزود: این اعتبار برای پروژه های حوزه های راه در شرق و غرب استان هزینه و صرف شده است.

غلامی راد با اشاره به افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر، گفت: امسال کارخانه زباله سوز ساری نیز بهره برداری می شود.

کد خبر: ۸۵٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha