۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۴۰ میلیارد ریال برای تهیه اقلام بهداشتی مددجویان زنجانی اختصاص یافت
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان:

۴۰ میلیارد ریال برای تهیه اقلام بهداشتی مددجویان زنجانی اختصاص یافت

زنجان - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری  بازار و به نقل از کمیته امداد زنجان، هدایت صفری، گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشگیری از بیماری کرونا و تهیه اقلام بهداشتی برای مددجویان زنجان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: این مبلغ با رعایت اولویت برای تهیه اقلام بهداشتی برای بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان زمین‌گیر، افراد دارای بیماری زمینه ای و مادران باردار و شیرده و در نهایت برای افراد دیگر هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: الکترونیکی کردن خدمات امداد به منظور کاهش حجم مراجعات، تماس تلفنی مددکاران با سالمندان و افراد بیمار و ارائه آموزش های لازم برای آنان، تعطیلی جلسات آموزشی و توقف اردوهای فرهنگی، تفریحی و زیارتی و اطلاع رسانی پیامکی توصیه های بهداشتی از جمله اقدامات دیگر کمیته امداد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است. 

صفری بر لزوم مشارکت خیران برای تامین نیازهای ضروری اقشار محروم در این شرایط اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری در همه مسائل همیشه بهتر از درمان بوده و با حمایت از اقشار نیازمند، می توان زمینه های تحقق پیشگیری از ابتلا به ویروس را بیش از پیش فراهم کرد. 

وی افزود: بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

کد خبر: ۸٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha