۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
«شستا» به سود نرسید
از واگذاری‌های فروردین ماه؛

«شستا» به سود نرسید

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود به سود نرسید.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با سرمایه ثبت شده ۸۰ هزار و میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۹۵ هزار و ۳۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۴۴۶ هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۸۶۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال به ۱۹۶ هزار و ۲۴۴ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز با کاهش ۱۴۱ هزار و ۶۱۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال معادل یک بیلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال محاسبه شد.

شستا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۱۶۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال به همان مبلغ ریال واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۲۷ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۸۵٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha